trizone Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg har fått tilbud om å kjøpe en HP Pavilion ze4417ea brukt for 5000. Er det et bra kjøp? Den har 512 RAM 2400+ prosessor 40 GB harddisk dvd/cdbrenner integrert skjermkort medfølgende trådløst kort Trenger svar kjapt;) Lenke til kommentar
joh-so Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Er det ddr-ram i maskina? Hvis det også er et brukbart skjermkort, så vil jeg si det er et godt kjøp. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Nei, ikke bare maskinen. Dersom du får med en skikkelig skjerm er saken litt anderledes. Sjekk denne(link under), så forstår du sikker hvorfor: https://prisguiden.no/vis_handlevog...?waggon_id=3235 PS! Med skjerm og skjermkort kommer du opp i 5k(så etterpå at dette mangler), men denne er tross alt helt ny. Endret 7. januar 2005 av kindings Lenke til kommentar
bujk Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Huh.. Er det ikke snakk om bærbar pc?tror du snakker om stasjonær, hvis ikke jeg tar helt feil her. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Sjekk de billigste PC-pakkene fra PSData, komplett, MPX osv så ser du at du får PC'er i samme klasse til rundt 3-4000kr splitter ny (uten skjerm). Lenke til kommentar
acon Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Nei, ikke bare maskinen. Dersom du får med en skikkelig skjerm er saken litt anderledes. Sjekk denne(link under), så forstår du sikker hvorfor: https://prisguiden.no/vis_handlevog...?waggon_id=3235 PS! Med skjerm og skjermkort kommer du opp i 5k(så etterpå at dette mangler), men denne er tross alt helt ny. hehehehe :!: lol, roflmao, WTF!!! VI SNAKKER OM BÆRBAR Har en kamerat som har den maskinen... fønker veldig bra. Spiller CS 1.6 glatt på den.. Så pcen er god den EDIT: Tok kanskje litt av lett å ta feil! Uansett har HW.no testet denne pcen testen finner du her. EDIT2: Kan legge til at han kjøpte den for 10000,- men det var et par år siden... så 5000,- for den er kanskje ikke så galt... uansett prøv å prut litt da Endret 7. januar 2005 av acon Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Hvis det er bærbar blir det noe annet, tror fortsatt ikke jeg hadde gitt 5000 kroner for den (med mindre jeg var desperat etter bærbar) Endret 7. januar 2005 av CaZiO Lenke til kommentar
neb Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 hvis du klarer og prute deg ned til 4k, er det jo et greit kjøp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå