ParanoidCat Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Start i sikkerhetsmodus - sjekk event-log(system) etter errors Gå inn i CMOS(del, F1, F2, Esc) Gjør, følgende: Load Fail-Safe Defaults Gå inn i PC health status: Sjekk! Core rundt 1,5 v I/O(3,3v) rundt 3,3 v 5v rundt 5v 12v rundt 12v CPU fan speed CPU temp bør ikke være over 70g Save and Exit! ....du er en fjortis..... Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 FJORTIS? DU ER BARE DUM:::: Du er ihvertfall mindre Enn meg din forbanna tosk.. Tror du ikke jeg har prøvd loading fail DAFE DEFAULTS?? men nei du.. det virket ikke det... tror heller det er du som er fjorten.. (BLE LIT OPPHISSET HER.) BEKLAGER.. Lenke til kommentar
Nemon Skrevet 11. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2002 Nå har jeg funnet svar på gåten min! Det var faktisk skjermkortet som var årsaken til at maskinen ikke startet opp. Provde med et nytt skjermkort, både pci og agp, og da virket det helt fint. Mitt nåværende skjermkort funker helt fint i min gamle maskin, hvorfor ting ble slik vet jeg ikke helt. Kanskje driverproblemer, men er litt usikker på det! Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 hmm, tok en reformatering av c: alt funker greit nå...:smile: Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 hmm, tok en reformatering av c: alt funker greit nå...:smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå