Gå til innhold

Problemer med oppstart!


Anbefalte innlegg

Har litt problemer med pc'n for tida, uansett om jeg bruker win2k eller xp så får jeg ikke liv i monstret. Det som skjer er at hele skjermen blir bare helt svart rett etter at win2k/xp har loadet ferdig og er klar for oppstart. Jeg får startet maskinen i sikkermodus, men ikke på vanlig måte. Har mine misstanker om at det er noe bøff med hovedkortet, men er ikke helt sikker. Har et Asus P4S533 med en 2Ghz Northwood hvis det skulle hjelpe noe. Maskinen har aldri vært helt stabil siden jeg kjøpte den for rundt en måned siden!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MERKELIG!! Fikk samme problem tror jeg..

Tok nettopp en restart og med engang login prompten kommer opp restarter maskinen!!

(win2k) Men jeg har ikke gjort annet enn å innstallere magic folders og en video capture driver.

Har akkurat avinstallert wdm capture driveren og Magic folders, men ingenting fungere.. Bare safemode som fungerer her også..

 

Noen som ahr eventuelle forslag? Jeg har da ikke gjrot noe spesiellt eller installert noe spesielt.

Norton Antivirus er også oppe å gå hele tiden med oppdaterte virus definisjoner..

Lenke til kommentar

Dette må være den værste kvelden noensinne. Maskinen vil ikke inn i windows.. Skjønner ikke hvordan dette skjedde fordi jeg hadde hatt maskinen på i ca. 8timer før jeg tok en restart og da ville den ikke inn igjen. Kan da ikke være hovedkortet det er noe galt med og såvidt jeg vet så har jeg ikke slettet noen drivere. og det er bare meg som har brukt maskinen. Og brukt den med omsorg..

 

Har kjørt norton disk doctor og win2000 emergency repair, men ikke noen av dem hjalp..

 

Takker for svar!!(Svar trengs!)

Lenke til kommentar

Ja, et skrekk scenario ville ikke være det beste akkurat nå..

Når det gjelder reklamasjonrett og disse greiene her.. må man sende inn disse "browjyrene" / "registreringsskjemaene" for at man kan få byttet f.eks. hovedkort eller skjermkort.. osv..'

 

hva heter forretsen dne nye sangen til kent? den derre plystresangen.... litt off topic men,...

 

[ Denne Melding var redigert av: Neo_mandal på 2002-06-11 02:03 ]

Lenke til kommentar

Jeg er helty sikker på at det ikke er harddisken som er gåen til meg, har prøvd to forskjellige hardisker men kommer fortsatt ingen vei. Jeg tror fortsatt at hovedkortet er problemet, mest sannsynlig så er det defekt. Men håper selvfølgelig at det ikke er det som er problemet!

Lenke til kommentar

Hør her ,

jeg hadde et lignende problem. Du har avsluttet dataen saa det er en skada sector... hmm.. hva gjør du da tenker du... JO DET SKAL JEG SI DEG! Du må kjøre fra installasjons cden xp sin egen checkdisc. Det husker jeg ikke hvordan jeg gjorde, men jeg søkte på nettet etter den feilmeldingen jeg fikk. Det var ettellerannet på en blå skjerm. Det sto XXXXXX_XXXXXXXXX_XX X er en bokstav.. husker ikke hva som sto.. det er litt hjelp er det ikke? Hvis du vil ha hele bruksanvisningen, kontakt meg på: [email protected]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...