Drdaniel Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hva er beste hk til overklokking s478? Jeg må ha meg et nytt et, for det jeg har nå støtter ikke DDR-booster og gir rammen altfor lite volt ( max 2,7), slik at jeg ikke får kjørt den slik den skal. ( ozc pc3700 gold rev 3). Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Dette er ett meget godt overklokkingskort: Asus P4C800-E Deluxe Gi gjerne litt mer info om hva du er villig til å gi for kortet. Endret 7. januar 2005 av Deuce Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Abit IC7-MAX3 klokker også sinnsykt bra. (holder det på å fases ut mon tro? ?) Lenke til kommentar
Drdaniel Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Tenker jeg skal gå for ABIT IC7 MAX3, det virker drit bra, + at jeg kan gi rammen opp til 3,2 VOLT!. Er det ingen ulemper med dette kortet, mener å ha hørt noe før. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Tenker jeg skal gå for ABIT IC7 MAX3, det virker drit bra, + at jeg kan gi rammen opp til 3,2 VOLT!. Er det ingen ulemper med dette kortet, mener å ha hørt noe før. Viftestøy fra MOSFET-kjøler? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Kondensatorene på de tidligste revisjonene hadde en tendens til å sprende, men den tid er over nå. Lenke til kommentar
Drdaniel Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Hvor får man tak i det kortet nå da? Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Har selv p4c800e-deluxe....kjempe kort Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hvor får man tak i det kortet nå da? Bruktmarkedet. Tror nok du gjør det lurest i å kjøpe Asus-kortet. Overlegent bra til overklokking det også. Lenke til kommentar
Drdaniel Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Kjøper en av kortene idag, hvis heg bare vet at de er overklokkingsvennlig og kan gi rammen en god del volt! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hvor får man tak i det kortet nå da? Den prisguiden, den prisguiden. Abit IC7-G skal være omtrent samme kortet om du ikke får tak i MAX3 noen plasser. Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Her er beiste p4c800e-deluxe Lenke til kommentar
Drdaniel Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Trur jeg går for Asus P4C800-E DELUXE! Virket som et bra kort! Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Trur jeg går for Asus P4C800-E DELUXE! Virket som et bra kort! gjør det du....jeg har selv ikke hatt noen problemer med det korte Lenke til kommentar
Selle Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Ikke kjøp IC7 MAX3 Har ikke kortet selv, men en kanerat har det. Det bråker noe helt sykt, og chipset vifta stopper opp ganske ofte. Han klarer ikke å klokke noe serlig heller. Han har dårlig ram, men prøvde å sette ned hastigheten på ramen, og det ble ikke bedre. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Trur jeg går for Asus P4C800-E DELUXE! Virket som et bra kort! I manualen står det visst at man ikke kan gi mer enn 2,85V på minnet på Asus P4C800-E Deluxe. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 En liten omgang med loddebolten og du er opp i over 3v. Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 En liten omgang med loddebolten og du er opp i over 3v. You the man Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Trur jeg går for Asus P4C800-E DELUXE! Virket som et bra kort! Det virker ikke bare som et bra hk, det ER et bra hk. Har hatt det i flere måneder nå, og det fungerer som bare det. Er fullt støttet i Windows (selvfølgelig), linux, samt FreeBSD, og det er så stabilt som det går an å få det, pluss at det er støyfritt. Lenke til kommentar
Drdaniel Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 jeg har en OCZ DDR-booster på luringa da, som jeg tenkte jeg skulle bruke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå