Mefisto Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Når jeg prøver å spille av filmer i media player 10 får jeg bare svart skjerm, men jeg hører lyden utmerket!? Har alt av codecs, og jeg har spilt av filmene før, så hva kan være galt?? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Har ikke noen løsning til deg, siden du sier at du har riktige codecs. Men har du prøvd VLC Player? Tipper det vil funke. XenZor Lenke til kommentar
Mefisto Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Nope, funka ikke det heller Har prøvd med divxplayer og winamp også, men uten hell...! Lenke til kommentar
neb Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 har du koblet skjermkortet til TVen? hadde et problem med det når jeg hadde nvidia skjermkort. Kunne ikke se film på både monitor og TV samtidig. isåfall, prøv å gå inn på innstillinger og gjør sånn at du kun bruker en skjerm (altså PC skjermen).. mvh bigben Lenke til kommentar
Mefisto Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 har du koblet skjermkortet til TVen? hadde et problem med det når jeg hadde nvidia skjermkort. Kunne ikke se film på både monitor og TV samtidig. isåfall, prøv å gå inn på innstillinger og gjør sånn at du kun bruker en skjerm (altså PC skjermen).. mvh bigben Nei, hadde det før, men har koblet den fra nå. Har altså bare en skjerm tilkoblet (og det vet grafikkortet også, i innstillingene)... Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 har selv opplevd dette fra tid til annen, da bytter jeg alltid til media player classic og det funker alltid kan lastes ned her: http://sourceforge.net/project/showfiles.p...lease_id=227046 Lenke til kommentar
Mefisto Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Løste det ved å avinnstallere og reinnstallere codecer... (?) Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå