complex4517 Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Hallo folkens jeg har nå Modem og begynner og bli litt lei av hastigheten på det. Er det lurt og kjøpe Nextgentel,noen som har hatt problemer med det. Tenker på Bravo 640 kbs? Et spørsmål til! Det står på siden til Nextgentel at Du betaler 732 KR første måneden,er det inklusivt første måneds internet 398KR? Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Tror det er slik at de fleste er fornøyd med NGT ADSL når de først får det levert. Det har vel vært en del problemer med dette. At NGT er litt treige med modemene kan vel godt forståes, siden det er så stor interesse for det, men man blir allikevel lev av å vente.. Quote: Et spørsmål til!Det står på siden til Nextgentel at Du betaler 732 KR første måneden,er det inklusivt første måneds internet 398KR? De 732 kronene er etablerings "gebyr" og har ingenting med den månedlige avgiften å gjøre, så ja du må nok betale begge deler.. Lenke til kommentar
kolibra Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Skal vi se... instalasjonsprisen inkluderer IKKE den første måneden. Jeg innstalerte NextGenTel for noen uker siden, da med Echo eller noe sånt, men har nå nedgradert meg til "bravo" (640/320 eller no sånt). Det går fortsatt utrolig fort og jeg anbefaler NextGenTel fremfor alt annet. Dette også PGA av at du bare setter inn ledningene og er på nett med en gang, ingen software. Og til slutt hvis du skulle bestille, gjør det via telefon. Har du peiling på elektroniske duppeditter i tilleg kan du om du har flaks montere routeren selv, noe jeg gjorde. Routeren kom på døra 1 uke etter bestilling, og jeg var på nett innen 10 minutter. Lykke til. :wink: Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 NextGenTel er DIGG når du først får det. Det kan ta litt tid før du får montert aDSL-boxxen, men det er det Bravida som skal gjøre, så jeg tror nok Telenor har en liten finger med i hvorfor det går så treigt. De bitchet ihvertfall når jeg skulle få det montert. (De mente at jeg hadde adsl-box allerede, derfr fikk jeg ikke forespørsel fra nextgentel om å montere box før jeg sa ifra selv) Det gir en meget god hastighet, men uansett hvor treigt det går blir du fornøyd etter å ha hatt modem. NextGenTel leverer en mye mer praktisk løsning enn Telenor gjørr... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå