Goliath Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Nå har jeg endelig opprettet en webplass til å dumpe div bilder men jeg får faen meg ikke logget inn! Brukt FTP programmer (Cute, WS og Smart) men alle sier at passordet er feil! DET ER IKKE FEIL hjelper heller ikke å gå til FTP'en via webleseren.. Hva kan være galt? opprettet konto for par dager siden, kan logge meg fint inn og ut av www.home.no men ikkke til FTP delen. Endret 7. januar 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 for å kunne bruke ftp må du vel åpne for FTP tilgang. på start.no så koster ivertfall dette 10,- Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 hvor står dette isåfall? Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 se om du finner noe support eller muligens en FAQ, du kan jo også bare sende de en mail, de kan sikkert forklare deg problemet Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 NEI! FOR GUDS SKYLD! IKKE SEND MAIL! Da er det bedre og raskere og prøve seg fram sjøl! Det kan ta uker/måneder før de svarer! Home.no er ubrukelig! Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 jeg registrerte meg forresten med hjemmeside på home.no for tja.... over et år siden. Har ikke fått den registreringsmailen de påsto skulle komme ennå Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 ha heller nettside på start.no.... jeg har der og er storfornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå