Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Finnes det alternativer til Laxabon?

Ernie

Anbefalte innlegg

Vel, om litt over en uke så har jeg en undersøkelse som krever at jeg få i meg 4l av det her. Det smaker pyton og lurer derfor på om det finnes noe alternativt. Kan godt smake enda verre hvis det er snakk om betraktelig mindre doser, aka noen glass av det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Bumper tråden da jeg har litt informasjon som kan komme andre til god nytte. Jeg hørte med sykehuset jeg var innkalt til og de kunne anbefale Phosphoral, og idag prøvde jeg selvsagt dette ut. Det angret jeg overhode ikke på. Det er altså 2 glass som skal drikkes mot 4liter hvis jeg skulle valgt laxabon. Phosphoral smaker selvsagt ikke noe godt, men hey! det er maks en 1/10-del av det man må drikke hvis man velger laxabon. Når det er sagt, det var mye enklere å få ned phosphoral enn laxabon. Jeg fikk nesten ikke brekninger. Eneste minus må være at jeg måtte stå opp tidlig for å drikke det første glasset (det andre tas om kvelden).

Jeg må legge til at det nok ikke er alle som har den samme positive erfaringen med phosphoral. Vet det er noen som verken klarer Laxabon eller Phosphoral, men fortvil ikke det finnes nok flere alternativer. Tror det er noe som heter Toilax.

Lenke til kommentar
Har du svelgt noe??

Eller, hva slags undersøkelse?

Har en tarmundersøkelse i morgen.

Tarmtømming? Det vil si at du sitter på dassen hele dagen?  :p
Hehehe nesten. Må kort sagt holde meg i nærheten av en do hele dagen.

Btw: det første glasset gikk greit, men det siste ble helt forjævlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...