Epsilon- Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Har et oppsett i prisguiden ser det bra ut eller? Noe som bør skiftes ut HK? Er det minnekresent? Jeg har 2xTwinmos3200 512, funker de på dette oppsette eller? Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ser helt greit ut. Hører det e mange som sier at TwinMOS ikke e 100% med A64-oppsett... om dette e spesielle tilfeller, eller om det e noe vanlig, e eg ikke sikker på. Ellers e det du har på listen, som sagt, helt greit. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ser bra ut det, flott oppsett Twinmos er visstnok ikke helt kamerat med dette MSI K8N NEO2 Platinium. Da har du jo ett meget godt alternativ fra Geil: Geil Value PC 3200 CL2,5 1GB Dumt at du har de brikkene fra før, men for all del meget mulig det går fint. Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Ok du sier det er med MSI sitt hk spesielt? Er det noen andre hk som tar de bedre? Er stress å skifte ut rambrikkene når jeg har noen som funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå