schwenkis Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Lastet ned å installerte de nyeste Via 4 in 1 driverne, da maskinen startet opp på nytt opprettet den database for driverne, alt gikk bra helt til den spurte etter en fil som jeg ikke husker navnet på. Fant altså ikke denne filen, så jeg trykket på avbryt, og installerte de gamle driverne som fulgte med hovedkortet. Etter dette ***** surret har maskina mi blitt helt vanvittig ustabil, hver gang jeg starter opp et spill, fryser maskinen seg og jeg må trykke inn reset-knappen. Har etterhvert begynt å forstå meningen med ordtaket: DON'T FIX IT IF IT AIN'T BROKEN!!!!!!!!!!!! Er den noen som har noe peiling på hvordan jeg kan løse dette problemet uten å reinstallere Windows? _________________________ WINDOWS 98 SE MSI K7T PRO 2-A (MS6330) AMD DURON 700 MHZ 768 MB RAM 133 MHZ 40 GB WD GEFORCE 3 TI 200 PLEXTOR 24/10/40A NOISE CONTROL MIDI-TOWER Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Har du prøvd å installere de nye driverne ein gang til? Skriv ned navnet på den fila du får og post den her! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå