[FaLcOn] Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg holder på med et prosjekt på skolen om lagringsteknologi.. Men jeg finner veldig lite informasjon på internett om akkurat dette.. Det jeg sliter mest med er oppgaven som sier dette : Vi ønsker at du gir oss en innføring i hvordan vi kan nyttiggjøre oss produkter som er på markedet idag, og en oversikt over lagringsmediateknologi som antaes å komme på markedet de nærmeste åra. Produkter som er på markedet idag er greit.. men hva vil komme i de nærmeste åra på markedet, om det er en anna teknologi som brukes osv.. ? Håper på svar snarest mulig.. skriv gjerne inn noen linker som det står litt om akkurat dette.. Eller om du vet noe så skriv det gjerne Takker for alle svar! Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Mulig jeg misforstår spørsmålet ditt, men jeg tok 3-4 søk i google og fant i søk og kav om lagring! Fant en del hos gartner, IBM, Datadirect +++ Er verd å sjekke sidene til hd-produsentene også og se hva dem jobber med o.l. Prøv å søk på storage +future og lignende uttrykk. Som stikkord så kan det jo nevnes blueray, hddisk, fiber. Kan også se på f.eks bruk av disker uten bevegelige deler. Prøv litt til og se om du ikke finner noe. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå