Gå til innhold

Swat-turn i SC Pandora Tomorrow?


Anbefalte innlegg

Kan jeg bruke denne når jeg vil? Den er jo pratisk i flere situasjoner, men jeg får den ikke til, har kun klart den en gang på første brettet, på "lærebrettet". Skal det kommer opp et ikon når man kan bruke denne? Manualen sier at man kan bruke denne når man vil, virker det som ihvertfall.

 

Og hvis man lurer noe til døren ved å plystre, hva er den beste måten å ta dem på? Er det non-lethal-oppdrag kan man jo knocke dem ut, men det tar to punch med albuen og det gir dem tid til å skyte.

 

Andre råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Swat turn kan du bruke i de fleste vanlige dørene! :thumbup: Uansett det står nærmere forklart i manualen til spillet ang de fleste bevegelsene Sam Fisher kan gjøre! ;)

Den har jeg studert ja :yes:

 

Men jeg fikk ikke til alt, og da blir jeg sur :mad: . Også er det det at jeg vil at min læretid skal være så kort som mulig slik at jeg kan det meste tidlig i spillet, så da må jeg spørre masse.

Lenke til kommentar
du får jo geværet senere i spillet, trudde du var kommen lengre enn første brett siden du sa at du bare fikk det til en gang  :hmm:

swat-turn er kun rundt dører

Ok, det forklarer hvorfor jeg ikke kunne bruke den alle steder :!:

 

Forresten, er nettopp ferdig med første brettet. Skal bruke laaaaang tid :thumbup:

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar
Forresten, er nettopp ferdig med første brettet. Skal bruke laaaaang tid  :thumbup:

 

Det har jeg lyst å se at du bruker langt tid på dette spillet pga levetiden er ikke all verdens. Du blir ferdig før du vet ordet av det!

Men online delen er litt kult å prøve seg på! :D

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Forresten, er nettopp ferdig med første brettet. Skal bruke laaaaang tid  :thumbup:

 

Det har jeg lyst å se at du bruker langt tid på dette spillet pga levetiden er ikke all verdens. Du blir ferdig før du vet ordet av det!

Men online delen er litt kult å prøve seg på! :D

Jeg er så heldig å ha familie og derfor må saker og ting prioriteres. Det betyr at jeg kan ikke sitte å spille i utallige timer.

 

Så sånn sett vare alle spill lenge. Bortsett fra HL2 som jeg runnet overraskende fort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...