vhguru Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hei. Skal kjøpe meg en hardiskbasert MP3 spiller og har blinket ut to modeller til i prisklassen 2000-2500: Archos XS200:XS200 - et bilde som viser hvor liten denne 20Gb spilleren er: Bilde Creative Zen Micro: Creative Zen Micro Tror nok det heller mot XS200 da denne har 4x lagringsplass i forhold til Microen, samt at XS200 er helt driverløs - funker da totalt som en ekstern harddisk. At Microen har radio er egentlig uinteressant da jeg regner med at man må stå helt musestille under radiomasta for å få inn signalene på en skikkelig måte. Tar gjerne imot synspunkter fra andre da jeg har litt problemer med å ta en endelig avgjørelse. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Den XS200 var jo ganske billig da. Pluss at du får mye plass. Hva med Zen Touch? Jeg er kjempe fornøyd med Zen Microen min Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg ville gått for XS200, Archos er kjent for å være state-of-the-art når det gjelder lydkvalitet. Så hvis du da i tillegg legger litt penger i et par skikkelige hodetelefoner kan du være sikker på å bli fornøy med lyden hvertfall. Det skal også være veldig lett å oppgradere FirmWare på Archos sine produkter. Og så har du muligheten til å lage "on-the-run-spillelister", noe som kan være veldig kjekt (vet ikke om du kan dette på Creative-saken). Lenke til kommentar
Mester_E Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg vil si det spørs på forbruket ditt. Hvis du aldri i verden klarer å fylle opp 5 gb med musikk, er det vel nok med Creative. Hvis du klarer det, og har bruk for det, uten tvil archosen. Bare et par hundrelapper i prisforskjell, og bare noen gram i vektforskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå