Gå til innhold

Ordre byttet fra Komplett til PSdata

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bestill hos netshop da. De sender jo samme dag.

Så får du aldri noe mer å syte over.

Betalte med visa. Vet jeg får igjen pengene, men de blir bundet opp til Komplett i flere dager, da har vel Komplett funnet frem til orderen min.

Men neste gang... vil jeg nok gjøre det.

surfer

Lenke til kommentar

Har aldrig hatt problemer med Komplett(bestilt MYE derfra)-men opplevdet baby problmemer begge gangene jeg bestilte fra Netshop-feks razor musa, da streiket mye av nettverksets dems (fikk ikke dokumtert kjøpet-forsinket-kunne ikke betale med visa), neste episdoen er laang så jeg lar den ligge, men poenget er like klart

Så de er desverre mennesker de også :thumbup:

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Christ.

Folk - ting tar av og til litt tid. Live with it.

Den oppvoksende generasjonen blir mer og mer preget av utålmodighet, når de alle er vant til at ting skal skje med en gang (mail, SMS, mobiltelefoner).

Dette har det faktisk vært forsket på også. :)

Lenke til kommentar

Den oppvoksende generasjonen blir mer og mer preget av utålmodighet, når de alle er vant til at ting skal skje med en gang (mail, SMS, mobiltelefoner).

Nå er nok jeg ikke i den aldersgruppen du sikter til!!! Har vel lov til å være utålmodig selv om en ikke er i tenårene!! Kortere tid igjen å leve vet du!

Enig med at Komplett er en bra butikk jeg, og har tidligere gode erfaringer. Ble bare litt skuffet denne gangen. Men overlver deg jeg (så vidt)...

surfer

Lenke til kommentar

Har jeg sagt at du var i tenårene? Jeg sa at "den oppvoksende generasjonen", altså de av oss som vokser opp nå, og som skal ta over for våre foreldre. Selv er jeg slettes ingen tenåring og jeg har selv opplevd å bli mer og mer utålmodig enn jeg var da jeg var ung.

Dette kommer helt klart av at når man tidligere sendte brev og gikk i butikken når man skulle ha noe er man nå blitt vant med å kunne bestille noe på en nettbutikk, betale med VISA, få bekrefelse på SMS og varen levert dagen etterpå. Slikt er en luksus, ikke "status quo", og når folk ikke lengre klarer å vente på normal postgang er det klart at vi begynner å få et problem. Mer stress, mer mas, mer forventningspress. Vi, som mennesker, har et behov for å roe mer ned i hverdagen. Få ned tempoet og slappe litt av.

Verden går ikke under om ting tar en dag eller to ekstra, og en ting kan jeg love deg; om du ringer/mailer til en nettbutikk for å klage på at det tar en eller to dager å få en vare så bidrar du bare til å øke det kollektive jaget etter effektivitet.

Slapp av. Nyt livet.

PS! Det holder med ett uttropstegn. :)

Endret av transistorbass
Lenke til kommentar
Komplett var nok raskere før ja. Bestillte en CPU og litt RAM på komplett før jul, og når det hadde gått et par dager uten at orderen var gått til plukking, kansellerte jeg orderen. Istedet handlet jeg hos PSData, som var billigere, og de fikk sendt den avgårde samme dagen...litt av en forskjell :cool: Vet at ikke PS er like store som komplett, men likevel...

Uansett, bortsett fra noe treg levering, er komplett helt greie.

Bestilte varer den 5., den 6. var den innlevert posten. Hadde faktisk ikke forventet at det sku gå så fort, siden jeg leste hvor stor pågang komplett skrøt av di hadde i VG.

Lenke til kommentar
Har jeg sagt at du var i tenårene? Jeg sa at "den oppvoksende generasjonen", altså de av oss som vokser opp nå, og som skal ta over for våre foreldre. Selv er jeg slettes ingen tenåring og jeg har selv opplevd å bli mer og mer utålmodig enn jeg var da jeg var ung.

Jeg får bare legge meg flat siden jeg forstå innlegget ditt slik at du siktet til en yngre genrasjon en jeg tilhører. Kan være at jeg har blitt så gammel at jeg har litt tungt med å forstå. Følte meg ikke helt hjemme i sms generasjonen, selv om jeg også kan nås med dette mediumet.

Forbeholder meg retten til å bruke 2 utropstegn!! Kan ikke være så galt det.

surfer

!!

edit1:

Har nå kanselert orderen på Komplett. Bestilte tilsvarende på PSdata. Pakken ble pakket på under 2 timer.

edit2:

registrert hos posten etter 3 timer. PSdata - mine nye helter!!!

surfer

ingen sutrekopp

Endret av surferxy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...