Bjoornoor Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Noen som vet hva koden for å deaktivere skjult nummer permanent med Sony Ericsson T630 er? Regner med at det er et eller annet med *# og noe til. Har Sense kontant hvis det skulle ha noe å si. Endret 7. januar 2005 av Bjoornoor Lenke til kommentar
MC60 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 jeg har T610 og det funker ikke og slå av og på skjult nr. permanent. Men hvis du vil ringe uten skjult nr. kan du gå inn på navnelisten- velge den du skal ringe til- trykk på mer- og ring og vis ID. Det går visst på T610, men er ikke sikker på om det går an på T630. PS. Jeg har T610 nå. Jeg hadde MC60 før ( se i navnet ) Lenke til kommentar
Bjoornoor Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Ja, jeg har prøvd det og det funker relativt dårlig virker det som. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Tror Koden du er ute etter er #31#. Er ikke sikker på hvilket nett Sense bruker. Jeg har netcom og der funker det ikke. Men den skal funke i telenor sitt nett. Lenke til kommentar
Bjoornoor Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Nei, den funker ikke. Når jeg taster *#31# får jeg opp at nummeret alltid er skjult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå