Hazardous Harry Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Litt gøy å høre hva syns er de beste konertene dere har hørt/vært på/sett på tv. Gleder meg hvertfall til Iron Maiden i Oslo Spektrum til sommeren! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Meshuggah @ Betong i 2003. Det var en religiøs opplevelse. Dere bør også få med dere Strapping Young Lad-DVDen, For Those Aboot To Rock. Den er PHET! Endret 13. mars 2005 av Zyklon Lenke til kommentar
Cord Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Pearl Jam i Rockefeller for årevis siden.. Fantastisk... Smashing i Spectrum var også helt rått!! Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Pink Floyd på Valle Hovin i '88 var vanvittig bra. Pink Floyd på Valle Hovin i '94 var nesten like bra. Yes i Drammenshallen i '85 var også en opplevelse. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Turbonegro på Blå 12.12-04 Kongekonsert, bra trøkk, bra publikum + spillte 3 sanger fra det nye albumet. Får en avslutning på 2004 Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 DVD? Pink Floyd Live in Pompeii Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Den beste opplevelsen jeg har hatt er utvilsomt Slipknot på Quarten 04. Tok helt av der, 4 benbrudd blandt publikum. Kunne ha banka opp noen der uten at noen hadde sagt noe... Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Dream Theater i Spectrum 2004. Konge konsert! Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jokke spiller verdiløse menn på xltv... Helt genialt Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 iron maiden rock in rio! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ok, lets recap: NIN på Roskilde 2000 - wow, som det tok av! Khold/Dimmu Borgir på Samfundet i Trondheim 2003 - To av norges største metalband på samme scene. Dum Dum Boys i Dødens Dal (Trondheim) - Norges desidert beste band gjennom tidene leverer alltid! Men, den største opplevelsen var kanskje denne: Slipknot på Quart04. Crowdsurfet, ble tråkket på, ble skallet ned, ble slått. Men, høydepunktet kom likevel da Joey Jordison kastet ut trommestikkene sine. En av de landet rett foran meg, men når jeg bøyde meg ned for å plukke den opp så ble jeg sparket bakfra av ei STØGGH gotherkjerring. Det kokte selvsagt over for meg og resultatet ble et stk blåøye på gotherdama. W1N!!!!111oneone Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Vært selv: 1: Bjørk - Roskilde 2: Tool og NIN - Roskilde (neida, ikke ilag ) 3: En Motorpsycho konsert DVD/VHS: Tilfeldig rekkefølge - Pink Floyd - Live at Pompeii - Eva Cassidy - Live at Blues Alley - Bjørk - MTV Unplugged Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Sett: Nick Cave Film Pompeii. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Dvd; Dream Theater - Live In Budokan Endret 7. januar 2005 av kolleckio Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Dvd; Dream Theater - Live In Budakan Den DVD'en er feet Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 NIN på Roskilde 2000 - wow, som det tok av! Det var en flotters konsert ja Skulle bare ønske det var mørkere...NIN tar seg ikke så godt ut i kveldssol. The Day The Whole World Went Away var magisk! Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Aslan (irsk alternativ rockgruppe) på Purty Kitchen Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Noen som skilte seg ut: -Charta 77 på Uffa i Trondheim. Var utrolig bra! -Turboneger på Quart' 03 -Immortal på Quart' 03 Edit: Mars Volta på Rockefeller var også en fin opplevelse. Endret 11. mars 2005 av aero^^ Lenke til kommentar
mandela Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Gentleman & the far east band, turnestart på john dee, oslo i fjor våres, fantastisk konsert, 2.5 timer i strekk (se live dvd, så skjønner du, reggae / dancehall meets punkpower). Eek a mouse, er det noen som er entertainer, så er det ham. over 2 meter med muskler med musestemme noe for seg selv innen reggae! (også han på john dee i fjor. nesten 2.5 timer han også med div ekstranummer, publikum i total extase og pisse skeive selvfølgelig, same goes for gentleman, vi lagde stol av armer for ham og han satt der og sang & røyka ) http://journeytojah.com/index_flash.html (gentleman, snurr på platene oppe til høyre for å få litt riddims ) http://www.eeksperience.com/ (eek!) Endret 12. mars 2005 av modellmakt Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Metallica Oslo 2003 Bra konsert og min første metallica-konsert, så det var jo en litt spesiell opplevelse Slipknot Roskilde 04 Knall konsert og har hørt at den skal ha vært enda bedre enn Quart 04 konserten Vanvittig liveband med ekstremt med trøkk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå