UUnreal Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Er dette kommet på markedet enda? Skal bygge ny pc og da hovedkortet mitt har støtte for dual ram. Vil jeg ha 2 gig med dual. ps. må være DDR2 Endret 7. januar 2005 av UUnreal Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Det er kommet! Du har tydeligvis ikke tatt deg bryderiet med å sjekke i noen nettbutikker! Hvis du hadde gjort det ville du også sett at prisene ifht. 4x512MB dessverre er uforholdsmessig høye. timtowtdi Lenke til kommentar
enl Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Leste på en av de store HL2 sidene, husker ikke hvilken, men flere tester de hadde utført viste at 1GB Dual var raskere en 2GB..kanskje den økte adresseringen tar på ytelsen? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Det er kommet! Du har tydeligvis ikke tatt deg bryderiet med å sjekke i noen nettbutikker! Hvis du hadde gjort det ville du også sett at prisene ifht. 4x512MB dessverre er uforholdsmessig høye. timtowtdi Det er tydelighvis at du ikke leser hva jeg skal ha! Jeg skal IKKE ha 4 x 512 mb!!! Jeg skal ha 2 x 1024 mb!! Så les posten før du kommenterer neste gang.. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301116&cks=PRL Blir jo fort 4000kr for 2 GB uanset. Du bør vurdere om du skal klokke, da vet jeg ikke om value-ram er tingen. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Skal ikke klokke. Men har sett på geil og corsair. dilemma.. begge er ca. like på pris. Men hvem er best? Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 du kan jo kjøre 4x512 i dual channel da..viss du har fire ramslots så er to og to koblet sammen via dual channel.. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 du kan jo kjøre 4x512 i dual channel da..viss du har fire ramslots så er to og to koblet sammen via dual channel.. Skal ha dual 1024 ddr2 x 2. For så å utvide til 4 gig senere. Så blir nok ikke 4 x 512 nei. Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Det er kommet! Du har tydeligvis ikke tatt deg bryderiet med å sjekke i noen nettbutikker! Hvis du hadde gjort det ville du også sett at prisene ifht. 4x512MB dessverre er uforholdsmessig høye. timtowtdi Det er tydelighvis at du ikke leser hva jeg skal ha! Jeg skal IKKE ha 4 x 512 mb!!! Jeg skal ha 2 x 1024 mb!! Så les posten før du kommenterer neste gang.. Jeg leser og forstår utmerket godt hva du skal ha! Mulig at jeg uttrykte meg litt uklart. Det jeg forsøkte å si var at 2x1024 er uforholdsmessig dyrt i forhold til 4x512MB! Det var kun som ment som en tilleggsopplysning for å si noe om prisen, jeg er klar over at det er 2x1024 du spør om! timtowtdi Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Det er kommet! Du har tydeligvis ikke tatt deg bryderiet med å sjekke i noen nettbutikker! Hvis du hadde gjort det ville du også sett at prisene ifht. 4x512MB dessverre er uforholdsmessig høye. timtowtdi Det er tydelighvis at du ikke leser hva jeg skal ha! Jeg skal IKKE ha 4 x 512 mb!!! Jeg skal ha 2 x 1024 mb!! Så les posten før du kommenterer neste gang.. Jeg leser og forstår utmerket godt hva du skal ha! Mulig at jeg uttrykte meg litt uklart. Det jeg forsøkte å si var at 2x1024 er uforholdsmessig dyrt i forhold til 4x512MB! Det var kun som ment som en tilleggsopplysning for å si noe om prisen, jeg er klar over at det er 2x1024 du spør om! timtowtdi Vet at det er dyrt, men jeg har råd. Ellers hadde jeg satt opp det du nevner som alternativ. Så når jeg skal oppgradere siden med ddr2 1024 x 2. Så har jeg 2 slotter ledig og slipper å bytte bort alle de på 512. Hovedkortet jeg skal ha støtter nemlig 4 gig ddr2. ps. Sorry den krasse tonen på forrige post. Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 4GB ram er minnimum til WinXP 128bit 2010 :!: Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 4GB ram er minnimum til WinXP 128bit 2010 :!: Jeg skal ha 2 gig i starten. Ikke 4, men jeg vil ha muligheten til å oppgradere for dette. Kom heller med kontruktiv kritikk isteden for å tulle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå