apathic Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 venter på mitt Audigy 2 lydkort (PCMCIA), men ser jo nå at jeg har oversett noe.. det krever WinXP SP2 ? vel, GJØR det virkelig det, eller er det mulig å bare installere de patchene som trengs? noen som vet? for SP2 lager bare kaos for trådløs kortet mitt.. logger av og på konstant... *gruble* -a Lenke til kommentar
Mjauritz Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Hvis det står at Audigy 2 krever SP2, så gjør den det. Du burde ta en "clean install" av XP og oppdatere til SP2. Det er flere forumbrukere som har rapportert at det hjelper hvis det oppstår konflikter. Selv skal jeg gjøre det nå i helga. Glem ikke siste drivere til skjermkort, lydkort, chipset, epostkontakter, internettfavoritter etc., og backup av viktige filer, ikke minst savegames, surt å måtte begynne på nytt. Lykke til! Endret 7. januar 2005 av Mjauritz Lenke til kommentar
Exxonsen Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hei! Jeg kjøpte Audigy 2 ikke så lenge etter at d kom på markedet, og installerte XP. Dette fungerte...... nesten. Creative sine drivere er j.... dårlige, så jeg benyttet de laget av sk KX Project, og som fungerte nesten 100%. Fikk kun litt problem med noen utganger, men de brukte jeg stort sett ikke. Samme problemene har jeg hat med flere kort fra samme produsent, også med MB fra både Asus og Abit, så ved neste lydkort-korsvei vil jeg benytte meg enten av internt lydkort eller noe fra en annen produsent. Min konklusjon er at Audigy 2: - fungerer variabelt under Win XP (uten SP2) - fungerer nesten 100% under Win XP (med SP2) - Creative er j.... dårlig til å lage drivere; de ser ikke ut til å passe uten i helt spesielle tilfeller Men-men, lykke til! Kvaliteten synes jeg er BRA (uten at jeg er noen ekspert). Ha en god dag, og helg! D er "freddan", så ikke sitt og plundre for mye med dette nå; vent til uka. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hva er vitsen med dette kortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå