jrz Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hei! Lurer litt på å investere i et par CERWIN-VEGA V-10F. det jeg lurer på da, det er hvilken forsterker jeg må ha for å drive de ok. Den må være ganske billig, da jeg er eid av lånekassen. :-) Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Nja. Den blir vel kanskje litt smålig til de høyttalerene. Tror jeg ville prøvd en litt kraftigere. Endret 7. januar 2005 av Pallesen Lenke til kommentar
FM Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Nad c320Bee Støttes! Holder til å drive de ok. Har denne selv og den driver mine Canton stativhøyttalere + en ekstra passiv sub (10") mer enn bra nok. Ser ingen grunn til at den ikke skulle drive VF10 bra, da de har en følsomhet på hele 95db og er mye mer lettspilte enn mine høyttalere. Gå på HiFi-klubben og hør selv! Lenke til kommentar
shagg0r Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 de er veldig lette å drive hadde ikke giddet å kjøpe en dyrere forsterker jeg værtfall. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Nja. Den blir vel kanskje litt smålig til de høyttalerene. Tror jeg ville prøvd en litt kraftigere. 320BBE er noen hakk kraftigere enn den er oppgitt til. Så vil nok tro at den kan klare å drive de høyttalerne ganske godt. Lenke til kommentar
friction Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Når vi snakker om hvor kraftig en forsterker må være for å drive en høyttaler. Hvor mange watt må en forsterker være på hvis den skal drive ca 300W med høyttalere? Lenke til kommentar
Bose Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Personlig så syns jeg NAD er no forbanna søppel ,men det er vel bare meg Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Ettersom du begrunner det så fantastisk godt, så er det nok bare deg.. Og friction: Drit i hvor mange watt høytaleren er. Det lite å si. Det som teller er hva slags elementer som står i den, impendansen og følsomheten. Lenke til kommentar
Bose Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) en jeg kjenner og jeg har bytta ut endel NAD forsterkere på ungdomsklubber og diverse andre steder.... Alle hadde samme feilen. brente trafoer. På ungdomsklubben jeg jobber på nå så har vi en 10 år gammel lab som det aldri har vært no feil på what so ever. Endret 11. mars 2005 av Bose Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Har du jobbet på ungdomsklubben i 10 år? Støtter NAD 320BEE. Har den selv sammen med et par CV V10F, og det er trøkk i massevis. Lenke til kommentar
Bose Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Nei. Men den ble kjøpt brukt for ca 6 år siden... Jeg var faktisk med å kjøpte den... En av de første utgavene av LAB 1000 det er snakk om. NAD er sikkert greit til sitt bruk, men jeg personlig ville ikke latt en liten unge gjøre en manns jobb Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Nei. Men den ble kjøpt brukt for ca 6 år siden... Jeg var faktisk med å kjøpte den...En av de første utgavene av LAB 1000 det er snakk om. NAD er sikkert greit til sitt bruk, men jeg personlig ville ikke latt en liten unge gjøre en manns jobb sier han som heter Bose Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå