PreZiDenT Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Kung Pow : Enter the Fist Denne filmen er noe av det mest morsomme jeg har sett. Graden av hvor morsom en film er avhenger ofte av hvilke folk du ser filmen med, men denne klarer det utmerket på egenhånd. Betegnelsen "kryssklippe" blir kanskje overbrukt i denne filmen. Men gøy at noen har tatt til seg å klippe opp en film, for deretter å sette den sammen igjen med en annen historie. Orson! Welles! Endret 7. januar 2005 av PreZiDenT Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Jepp, denne filmen er en hyllest til gamle elendige japanske filmer. De har klippet opp 2 forskjellige crapfilmer, joinet dem sammen og spleisa inn nye scener. Det som er genialt er at de har faktisk fått tak i et par av de gamle skuespillerne i orginalfilmene i noen kung fu-scener. Men konseptet er ikke nytt. Woody Allen's gjennombruddsfilm heter What's Up, Tiger Lily? og er en hysterisk artig vri på samme typen spleising. Man tager et par elendige japanske spionfilmer, spleiser dem sammen, dubber om all dialogen til tullestemmer og teite gags, og vips, instant success. Men de spleisa ikke inn nye scener da. Han var den første som gjorde det på 70-tallet engang. Så jeg vil tro denne filmen er like mye en tribute til Woody Allen. Endret 7. januar 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hvis ikke Monty Python hadde eksistert så hadde dette vært verdens beste form for humor. Jeg har kost meg med denne filmen mange ganger. Og quotes fra filmen blir hyppig brukt i vennegjengen. "I go pee pee standing up." "I rock. And roll. All day long. Sweet Suzy." "Hmmm, yes, a tiny net is a death sentence. It's a net, and it's tiny" "Your clothes are red!" Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 "Yes, play me like a drum" "What are the odds of that?" "THAT'S ALOT OF NUTS!!!" ååå, så evig bra film. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 "THAT'S ALOT OF NUTS!!!" YOU WANT FRIES WITH THAT? Lenke til kommentar
PreZiDenT Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 I'm the girl that says "uiuiuiui". haha, "yes, play me like a drum". From now on you can call me betty. hmm ya.. Birdie, birdie , birdie. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Birdie, birdie , birdie. Tiger, tiger, tiger... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 I'm just a birdie too! -Hey you guys, what's up? -Open you mouth, open you mouth! Master Pain! It's an honour to have you beating up random people in our village! Especially that helpless old man over there. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Å er det bare jeg som hater den filmen. Jeg syntes den filmen er helt forferdelig teit. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Kjempefilm! "Im a man of special needs - Ini mini moe, I wonder where my glove will go" Sett den flere ganger, genial. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Haha, Kung Pow er rett og slett genial! Har ikkje sett den på ei stund, må nok anskaffe den. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 "THAT'S ALOT OF NUTS!!!" YOU WANT FRIES WITH THAT? HE JUST LEFT! WITH NUTS! Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hehe, veldig vittig film det der. Forresten så er det en på jobben min som heter Betty. Vi klarer ikke alltid å dy oss Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Haha, det skjønner jeg godt! :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Artig film og elsker ku sekvensen Lenke til kommentar
PreZiDenT Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 I have been called bad before. Many have said I do things that are not correct to do. I don't believe in talk such as this. I am nice man, with happy feelings. All of the time. First, a joke. What do you get when you cross an owl with a bungee chord? My ass. Nyah, haha, haha, haha, ENOUGH. Shirt ripper!! I'll take a pound of nuts. That's a lot of nuts! That'll be four bucks baby, you want fries with that! Killing is wrong. And bad. There should be a new, stronger word for killing. Like badwrong, or badong. Yes, killing is badong. From this moment, I will stand for the opposite of killing: gnodab. I have a mortal wound. Where? Where does it hurt? Oh, pretty much around the big bloody spot. Er, Master Betty, what is the Evil Councel's plan? Nyah. Haha. It is EVIL, it is so EVIL. It is a bad, bad plan, which will hurt many... people... who are good. I think it's great that it's so bad. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 -Have you ever seen him before? -No.. twice mm, sleepy time Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 THAT'S A LOT OF NUTS!! da lo jeg! Weeeeooeeeeeweeeo greia likte jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå