jan.ata Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) som sagt.. hvem vil ha en mustang med lada motor.. nei det er slik. men en mustang med en 426hemi kunne jo funka men fra spøk til alvor. det kabinettet kunne jeg gitt en 1000-1200 for om det fantes i andre farver og om ikke hele norge hadde det Endret 12. januar 2005 av jan.ata Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 blir jo det samme.. alienware kabinett som ikke har high end hardware.. hallo?! btw: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=24920 enda en alienware-look-a-like Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg kunne godt tenkt meg et slikt kabinett, men kanskje i sort med grønne eller blå katoder inni slik at du får en fet effekt Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 kan bare si: øØø til kabinett nr. 1 og øøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøtil kabinett nr.2 begge to var like stygge Lenke til kommentar
h0lg Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Er faktisk ikke AlienWare.... Det er tilsynelatende identisk, og har logoen til Alienware. Er det et plagiat du skal selge? Det er logisys som lager kabinettene tror jeg Lenke til kommentar
misfit Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg kjoper glatt et slikt kabinet. Send meg en pm om hvor jeg kan faa kjopt et slikt kabinett og jeg stiller. det forste, Alienware. seriost altsa. Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Syns noen her kanskje er litt harde mot mannen/gutten (whatever det er). Folks meninger er jo en ting å spørre om på andre steder enn et forum etter min mening (bare se all kritikken som kommer i alle slags former) Det ser jo nesten likt ut som Alienware kabinettene, men det var rett og slett ikke fint.. Ikke i den fargen! Skaffer du en EKTE Alienware med hardware og alt det andre som følger med for et par lapper, så stiller jeg mer enn gjerne opp som kjøper! Og IKKE GRØNT! Lenke til kommentar
kwe Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Har noen forrest'n lagt merke til at bildet han har er samme bilde som på Alienware sin hjemmeside ? Bare redigert litt.... klipp og lim lissom =) synes heile greia hørest litt fishy ut. Rart hvis produsenten ikke greier å fixxe bilde selv, men må rippe det fra en av kundene sine sider. men det er jo bare meg... edit: leif...... Endret 22. januar 2005 av kwe Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Helt enig... Kan du oppgi hvilken rettighet du har til og selge Ailienware sine produktert i Norge? Har du fått lov? har du en Nettbutikk? Hvis dette er seriøst og du kan greie og komme med en pris og vise til nettside eller en tråd vi kan bruke for bestilling av dette så er jeg interisert... Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Synes faktisk at Ailienware-kabinettet ikke er så ille jeg.. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 ja har du en nettbutikk? synes nr2 var litt "tøft" men ikke noe for meg(litt for tøft) Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 litt stilig det første, men ville nok ikke kjøpt det nei... ser litt for jalla ut... litt for mye plastikk Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Grøss!! Nå får ikke jeg sove i natt. Ikke helt min stil. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 jeg syns den første kassa så fet ut før jeg fikk meg pc.(det var en litt eldre model) og det er ganske lenge siden.... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Alienware ER og blir sexy! Rett og slett.. Bra lookalike må jeg si! Det andre kabinetter har jeg sett i utallige amerikanske nettbutikker.. Fint det, men har hørt det har kvaliteten til Raidmax.. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg er 13 så ikke alle ''unge'' liker det, det er kjempe stygt, kunne aldri ha kunne latt et sklikt kabbis stått framme! Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Ufattelig plastik jalla kabinett.. ville aldri kjøpt det. Alienware kabinett med jalla hardware, blir samme som DELL med bra hw Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 "du får ikke en pc, du får en dell" Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Må få lov å være enig med trådstarter, her spør han om hva dere synest om kabinettene og IKKE om rettigheter og eventuelt anntall advokater på hans dør. Dere burde enten svare på det han spør om eller hode kjeft,da dette grenser til trakasering Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Kunne kjerne hatt kabinettet ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå