-=Super-Geir=- Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Hva synes dere om dette kabinettet? Ville noen kjøpt dette? Skal kanskje begynne å selge dem. Si fra hvis interessen er der.. Endret 7. januar 2005 av -=Super-Geir=- Lenke til kommentar
-=Super-Geir=- Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Har jo ett til her da.... Lenke til kommentar
likferd Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Kansje om jeg blir blind en dag Men jeg er kansje i feil målgruppe Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Dessverre, men er nok flere yngre som synes de ser tøffe ut. Jeg liker mer stilrene kabinetter. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Nei. Hvis du "kanskje" skal begynne å selge kabinett, tilhører du en nettbutikk? Lenke til kommentar
Crazy_Viking Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 er det bare jeg som er trøtt, eller skal du selge alienware kabinett? ehh...sikker på at det går ann da? samme som å selge tomme dell boxer Lenke til kommentar
_-CobrA-_ Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Det øverste så bedre ut, men folk som Surfer på overklokking.no liker vel å gjøre ting sjøl Lenke til kommentar
_-CobrA-_ Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Dessverre, men er nok flere yngre som synes de ser tøffe ut. Jeg liker mer stilrene kabinetter. Flere yngre, you say ? Jeg er 14 å jeg likte ikke spesielt de kabinettene der . . . Har laget mitt eget tre-Kabinett jeg Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) DU selge Alienware kabinett ? Helvette blir å fryse til is før at Ailenware selger kabinettene sine til noen som helst om en heter -=Super-Geir=- eller ikke. Gå å lure noen andre i stede... Følgende står i Nettiketten Kjøp og salg på forumet Kjøp og salg av varer er ikke tillatt på forumet. I kategorien kalt "Hjelp til kjøp/salg av PC" skal det ikke forekomme annonser. Kategorien har blitt opprettet slik at folk her kan få hjelp av andre til å se over oppsettet deres, eller for å få hjelp til prissetting på varene sine. Alle annonser vil bli fjernet umiddelbart Reglene er IKKE til pynt Endret 7. januar 2005 av zandro Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 hadde alldri verden kjøpt det,uansett hvor billig du har solgt det.. ingen av dem Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 er det bare jeg som er trøtt, eller skal du selge alienware kabinett? ehh...sikker på at det går ann da? samme som å selge tomme dell boxer Det er et AlienWare kabinett ja! Over til topic: Var du på en liten snurr når du postet denne tråden? Eller er du en god bekjent av Sjefen i AlienWare? Det andre kabinettet ser ut som et show kabinett(Altså et kabinett som en persjon har laget for utsilling) Lenke til kommentar
-=Super-Geir=- Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 DU selge Alienware kabinett ? Helvette blir å fryse til is før at Ailenware selger kabinettene sine til noen som helst om en heter -=Super-Geir=- eller ikke. Gå å lure noen andre i stede... Følgende står i Nettiketten Kjøp og salg på forumet Kjøp og salg av varer er ikke tillatt på forumet. I kategorien kalt "Hjelp til kjøp/salg av PC" skal det ikke forekomme annonser. Kategorien har blitt opprettet slik at folk her kan få hjelp av andre til å se over oppsettet deres, eller for å få hjelp til prissetting på varene sine. Alle annonser vil bli fjernet umiddelbart Reglene er IKKE til pynt Er faktisk ikke AlienWare.... Hvem produserer for Chieftec? Vet du det.? Nei...tenkte meg det... Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 er det -=Super-Geir=- a/s som produserer for chieftec og alienware da? ikke for å virke ekkel eller spydig men om det går an å få kjøpt alienware kabinett eller kabbis som er skremmende like kommer jeg til å miste masse respekt for alienware.. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Er faktisk ikke AlienWare.... Hvem produserer for Chieftec? Vet du det.?Nei...tenkte meg det... Fant fram et bilde av alienware, og hvis det ikke er det samme som det øverste av kabinettene dine så er det hard byting! Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Er så godt som identisk.. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Følgende står i NettikettenKjøp og salg på forumet Kjøp og salg av varer er ikke tillatt på forumet. I kategorien kalt "Hjelp til kjøp/salg av PC" skal det ikke forekomme annonser. Kategorien har blitt opprettet slik at folk her kan få hjelp av andre til å se over oppsettet deres, eller for å få hjelp til prissetting på varene sine. Alle annonser vil bli fjernet umiddelbart Reglene er IKKE til pynt Han reklamerer eller selger ikke, han lurer bare på om du ville kjøpt de Likte ikke de kabinettene jeg heller... Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Disse er ikke etter min smak.. Men en yngre målgruppe passer det sikkert perfekt til.. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 kunne sikkert solgt mange for deg , mange jeg kjenner som sikkert ville hatt de jeg personelig liker store firkantet kasser som jeg kan fikse litt på off topic : nettbutikk som selger dremmel slipe\kutte\skjere osv Tool'en ? Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 woah, wtf? Eg ville ikkje invitert noen på lan vist dei hadde det der kabbinettet, bare pga det hadde ødelagt stilgruppa til meg og kompissene mine! all black, no gay. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Er faktisk ikke AlienWare.... Det er tilsynelatende identisk, og har logoen til Alienware. Er det et plagiat du skal selge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå