PropsAreForBoats Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Denne prosessoren var tilgjengelig på markedet for noen måneder siden... Vil gjerne oppgradere fra min nåværende 2,53 GHz CPU, men vi ikke kjøpe nytt hovedkort med 800-bus da jeg ikke orker tanken på å installere alt på nytt igjen.... Men jeg finner ikke 3,06/533 CPU'en tilsalgs noen steder!!! Noen som vet hvor man kan finne den? Eller om den er gått av produksjon? Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Er nok sikkert gått ut av produksjon da man ikke finner det i webshopper. Perscott har nok tatt over. Ditt eneste håp for å finne denne CPUen er å saumfare div. bruktmarked. Vurdert å overklokke den CPUen du har? Bør ikke være noe særlig problem å få 3ghz med den. Mvh Raimo Lenke til kommentar
PropsAreForBoats Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Det kan se ut som at bruktmarkedet er mitt eneste håp ja - merkelig at 3,06 har gått ut men at de fortsatt selger 2,8... Overklokking er ukjent terreng for meg, så det er egentlig ikke så veldig aktuelt. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Den finnest bare som brukt nå , så faktisk en på QXL her om dagen . Lenke til kommentar
AgUr Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 trodde ikke det fantes P4 med så lav busshastighet når man kom over 2.6GHz Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 trodde ikke det fantes P4 med så lav busshastighet når man kom over 2.6GHz Jo, 3,06 var vel den siste som ble laget med 533 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå