Nilsen Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Du har skrevet feil under Akrershus. Slemmestad ligger ikke i Akershus, men i Buskerud. PCStyling i kirkeallèn 8 skal under buskerud. Lenke til kommentar
tony b Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 bitshop i lillestrøm Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Denne listen har ikke blitt oppdatert på lenge. Jeg har sendt trådstarter en PM og spurt om han fortsatt er villig til å gjøre det. Hvis ikke må vi enten få en ny frivillig og lage en ny sticky, eller bare løsne denne og la den sovne... Edit: Det ser ikke ut som trådstarter har vært innom forumet de siste 12 dagene. Han skal få noen dager til, så løsnes tråden... Geir Endret 5. november 2006 av tom waits for alice Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 NorthCortporation i Krs. SAnd kan jo også nevnes: http://www.northcorporation.no/ Er kanskje strengt tatt ikke noen nettbutikk, (de kjøper mest fra andre nettbutikker), men det er en fin butikk. Den PCstyling i krs. sand hadde jeg aldri hørt om før, enda den er rett ved der jeg bor. Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Denne listen har ikke blitt oppdatert på lenge. Jeg har sendt trådstarter en PM og spurt om han fortsatt er villig til å gjøre det. Hvis ikke må vi enten få en ny frivillig og lage en ny sticky, eller bare løsne denne og la den sovne... Edit: Det ser ikke ut som trådstarter har vært innom forumet de siste 12 dagene. Han skal få noen dager til, så løsnes tråden... Geir 7194028[/snapback] Hadde vært kjekt om noen ville overta, men hvis ingen er villige kan jeg prøve og sette meg inn i det igjen, men har mye skole + at jeg ikke har drevet med stort annet enn WoW i 1 og et halvt år, så er sikkert mye som har blitt flyttet, stengt og/eller opprettet siden den gang. Tar sikkert litt tid før jeg får gjort det. Endret 14. november 2006 av z1Ob Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 I sandefjord ligger "Så Lett Data" som er Komplett sin butikk, står komplett på kvitteringer derifra. Den ligger i: Thor Dahls g 6, 3210 Sandefjord Lenke til kommentar
02tom Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 I sandefjord: - Databasen, Øvre Laskenv. 28 (ligger under Kiwi) I Larvik: - Data-Butikken, Dronningens g 16 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Mott er nå den nye eieren av denne tråden Lykke til.. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Vil bare legge til at Flexi-data er det suverene valget når det kommer til å handle data i Bergen. Bedre service finner en ikke i noen andre butikker, uansett hvor det skulle være. Vil hvertfall anbefale alle i Bergen til å handle der framfor komplett, datakjeden osv. Billigere er de som oftest også, og en slipper så klart frakt. Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 PCutstyr- Rolvsøyveien 201, 1617 Fredrikstad Playshop.no- Fredrikstad sentrum, usikker på adresse. Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Hos pcutstyr må du bestille på forhånd, så jeg vet ikke om det teller som "butikk"? Det er vel egentlig bare en "henteluke". Ellers er det viktig å ikke glemme Microplex.no i Sarpsborg: Microplex Norge AS Trøskenveien 36 1708 Sarpsborg Her trenger du ikke å bestill på forhånd, men du må betale kontant. Det pleide å ligge en databutikk under Fredrikstadbrua som het Itech (eller noe), noen som vet om den finnes enda? Endret 13. desember 2006 av Ole-P Lenke til kommentar
Mott Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Lurer på om det hadde vært ok med bare en adresse istedenfor gulesider link?? Endret 17. desember 2006 av Mott Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Ser ikke helt vitsen med gulesider linken så lenge det er mulig å linke til butikken sin egen side. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Oki men vis jeg oppdager døde gulesider linker så tar jeg bare å skriver adressen istedenfor. Takk for respons Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Fin tråd, særlig når jeg er på jakt etter småting som er lite hensiktsmessig å bestille over nett Akershus:Pcstyling - Kirkeallèen 8 [slemmestad] 3447485[/snapback] Men, Slemmestad ligger i Røyken kommune som igjen ligger i Buskerud. Jeg tok en kjapp kikk på kartet, og så vidt jeg kan se, ligger denne butikken ved Rortunet handlesenter som definitivt ligger på Buskerud-sida av grensen. Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 kunne ikke rangert de fra billigste til dyreste butikk, på hver landsdel også? Så det var enkelte som var opptil 500kr dyrere på ett skjermkort.. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 kunne ikke rangert de fra billigste til dyreste butikk, på hver landsdel også? Så det var enkelte som var opptil 500kr dyrere på ett skjermkort.. 7583831[/snapback] Tror dette hadde vært veldig vanskelig å gjennomføre:) Lenke til kommentar
Mott Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Fin tråd, særlig når jeg er på jakt etter småting som er lite hensiktsmessig å bestille over nett Akershus:Pcstyling - Kirkeallèen 8 [slemmestad] 3447485[/snapback] Men, Slemmestad ligger i Røyken kommune som igjen ligger i Buskerud. Jeg tok en kjapp kikk på kartet, og så vidt jeg kan se, ligger denne butikken ved Rortunet handlesenter som definitivt ligger på Buskerud-sida av grensen. 7547138[/snapback] Da har jeg fikset dette Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Da er desverre flexi data her i bergen slått konkurs. Utrolig trist for oss som bor i Bergen. Dette var tross alt en kjempe bra butikk, med kanskje den beste servicen som er å oppdrive. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Det var jo helt forferdelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå