Mott Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Disse to er nedlagt: Iqc - Komediebakken 9 Absolutt Data - Eikeveien 4 Men du har glemt disse fra bergen. Dataoppdrag.no og access-data.no Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Netshop Oslo: Hentelager åpent! Som kunde hos Netshop kan du nå hente varer i Oslo. Ved bestilling av varer på våre nettsider www.netshoposlo.no kan du hente varene dine i vår avdeling på Kalbakken i etterkant. Hjertelig velkommen til oss! Buss linje 22 fra Majorstua stopper i Stanseveien. Stansevn.27 Kalbakken N-0976 Oslo Tlf:21531930 Endret 7. september 2005 av jazzfudge Lenke til kommentar
gormnass Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Ny webshop med opphav i Bergen; www.itbshop.no - itBshop.no Leverer ut varer fra lager i Bergen, som er bestillt på via internett. Endret 3. september 2005 av gormnass Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Jeg er interessert i å vite hvilke butikker det finnes i Buskerud. Litt rart at det bare er én som er nevnt her. Edit: hadde glemt en bokstav. Endret 17. september 2005 av darkness| Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 skulle bare si at pcstyilng for snart forhandler i Bodø. En kompis av driver på og starter opp nå for tiden. *Reklame*: han kommer til å sitte og "brife med en pc som han har stylet på neste MultiLAN i Bodø. Er ikke siker på om når han kommer med butikk, hvis det blir butikk. eller noe slikt. Han er litt hemelighets full for tiden, får ikke så mye ut av han, menmen.. Det er det jeg vet..skulle bare si det. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Ingen butikker i Sogn og Fjordane eller? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Clas Ohlson er greie på komponenter når du trenger noe kjapt og ikke bryr deg så mye om pris/ytelse. De har labert utvalg, men de har ofte det jeg ser etter, og betydelig mer kompetente folk enn på f.eks. Elkjøp eller Expert. Utsalgssteder Dette er også nettbutikker ja Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Psdata ligger i Aust-Agder i byen Arendal. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Clas Ohlson er greie på komponenter når du trenger noe kjapt og ikke bryr deg så mye om pris/ytelse. De har labert utvalg, men de har ofte det jeg ser etter, og betydelig mer kompetente folk enn på f.eks. Elkjøp eller Expert. Utsalgssteder Dette er også nettbutikker ja de har jo mer utvalg av hardware en elkjøp og expert Lenke til kommentar
srbz Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 de har jo mer utvalg av hardware en elkjøp og expert uff, jeg presterte for en del år siden å kjøpe et skjermkort hos expert. Fy så dårlig utvalg de har, og fy så overpriset. Nå er jo også utvalget i skjermkort veldig laber hos Clas også. Lenke til kommentar
Kong Kord Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Digital Impuls' butikk i Trondheim kan fjernes fra listen. De har lagt ned sin Trondheimsbutikk. Lenke til kommentar
Autopsy Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) PC1 i trondheim har også bytta navn osv. Tror de heter PCX elns nå. Finner ikke noen hjemmeside eller info noe sted. Noen som vet noe? Edit: står noe på www.pc1.no ; de har vist avslutta et samarbeid med datakompaniet. Endret 23. januar 2006 av Autopsy Lenke til kommentar
aabxx Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Netshop har en kul sjappe i Oslo. Denne kjappa er den beste i Oslo av de jeg har besøkt, etter min mening... sammenlign f. eks. prisene på prosessorer (AMD iallfall, har ikke sjekket Intel) hos netshop og datakjeden-butikkene i oslo... de fleste er 1-2 hundrelapper billigere hos netshop! Og de dyreste AMD-prosessorene (de som koster minst 3-4 tusen) er faktisk fra 500 til 1000 kroner billigere hos netshop enn datakjeden! www.netshop.no (derfra ledes du til en side kalt www.netshoposlo.no) Jeg husker dessverre ikke adressen sånn på farta, men det ligger i et bilstrøk på Kalbakken/Ammerud/Grorud (en av de 3, husker ikke hvilket). Konkret adresse finnes seff på websiden Det er den eneste bakdelen med den sjappa da... ligger litt dårlig til. Begge datakjeden-butikkene i Oslo har jo mye bedre beliggenhet. Altså kort kjørevei dit for meg men stovner og møllergata f. eks. vil jo såklart ha langt flere besøkende. Ellers har jeg erfaring med Datasupply og Digital Impuls i Oslo. Førstnevnte ligger i en dårlig beliggenhet. Digital Impuls ligger like ved siden av datakjeden i byen, og det er også problemet... skal jeg først ha noe og er i det området, så går jeg liksom ikke til digital impuls, når datakjeden har butikk noen meter unna med bedre utvalg... men samtidig skal det sies at de har noen nerdete ting som datakjeden ikke har... noen kule kabinetter/kjøleribber og den slags. Endret 25. januar 2006 av aabxx Lenke til kommentar
enga_patriot Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Netshop.no har butikk i Oslo, dvs. butikk og hentelager. Adressen er Stanseveien 27. Det går buss ut dit også (nr 22, evt. 31 til Grorud og så buss derfra (nr 71?) et par minutter mot sentrum), men det greieste er nok å ta bil. Har vært der å kikka, det er veldig ålreit å se hvordan maskinene ser ut før du handler. Sier litt mer enn et bilde på web'en... Endret 10. mars 2006 av enga_patriot Lenke til kommentar
Thel Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Datakjeden har åpnet butikk i Tromsø ved prostneset. Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Alle de "pcstyling" butikkene som er nevnt har utrolig lite med pcstyling.no. Da dem bare har en butikk og den er i tønsberg ;=) Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Krøllalfa har endret adresse til St. Olavsgate 1. Lenke til kommentar
gisi Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Paron.no Nygårdsgaten 112 5008 BERGEN Bestill først - hent ettterpå. Lenke til kommentar
palh Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 www.elutstyr.no Fagerliveien 38 Se kart 6414 Molde Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Mamoz har vanlig utsalg nå på Mercur-senteret i Nordre gate, i tillegg til den i Nardov. nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå