Boralis Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 ONE OF the largest makers of computer tin has pledged $US3 million to help victims of the Asian tsunami. Hmm trodde Dell kun var "Ond" jeg http://www.theinquirer.net/?article=20486 Lenke til kommentar
Tinker Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hvorfor kan ikke du forestille deg annet enn at Dell må være "ond" De lager pc'er som tusenvis av folk er fornøyd med og har nok med, av siste type teknologi. Problem det da? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hvorfor kan ikke du forestille deg annet enn at Dell må være "ond" De lager pc'er som tusenvis av folk er fornøyd med og har nok med, av siste type teknologi. Problem det da? Jeg er rimelig sikker Snekker'n var ironisk her du Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Hvorfor kan ikke du forestille deg annet enn at Dell må være "ond" De lager pc'er som tusenvis av folk er fornøyd med og har nok med, av siste type teknologi. Problem det da? Jeg er rimelig sikker Snekker'n var ironisk her du Stor mulighet for det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå