Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor er den rareste plassen du har hatt sex?

b-real

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
hehe, her må jeg jo bare skrive inn.

-Den rareste plassen må være i prøverommet på dressmann i Hønefoss..

-Ellers er det jo i vannet på ei strand i hellas, med en god del folk rundt (tror ikke folk la merke til noe....)

-På do på jobb (ikke der jeg jobber nå... for der jobber det bare menn *grøss*)

-Et par meter fra hovedveien (mye tuting)

-På ei privat strand hvor vi ikke hadde lov til å være (i tillegg ble det hele betraktet av frøknas 10 år gamle søster som hadde sniki seg etter... Den var vrien å forklare...)

-i en bil på toppen av hønefossenteret

-Diverse steder på HIBU i Hønefoss (kjekt med nøkkelkort)

Jepp.. Alltid kjipt når storesøstre skal sladre! :p

Lenke til kommentar
Ikke at jeg er astronaut eller har vært i verdensrommet noen ganger, men tenk dere å ha sex i vektløs tilstand. Må være morsomt! :)

Ikke når diverse væsker begynner å flyve rundt...

Haha! :!:

Kan jo også bare ta inn på et romhotell og stikke derfra når man er ferdig :p

Lenke til kommentar

Ble sugd av dama mens jeg stod med ryggen til resten av folka på vorspielet som satt i sofaen en halvmeter bak meg. Det var rimelig pirrende helt til en kamerat kom bort til oss for å bytte musikk :p

Har forresten og hatt sex i overkøya på en hytte mens det lå 7 andre i samme rom og sov. Skjønner ikke helt det, men når det er mulighet for å bli oppdaget kommer jeg som ett skudd etter 2-3min. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Ikke at jeg er astronaut eller har vært i verdensrommet noen ganger, men tenk dere å ha sex i vektløs tilstand. Må være morsomt! :)

Prøv å ha sex i vann, blir ikke helt det samme men en rimelig anderledes opplevelse det og. Ufattelig godt :)

Lenke til kommentar

Tja. Newtons 3. lov slår inn for fult. Altså kraft-motkraft. Blir som å lære seg alt sammen på nytt, iallfall i følge forskere ved NASA. Cluet er vel kanskje å holde seg fast til noe rundt (veg, tak, gulv, what ever), men det vil alikevel være en så ny opplevelse/erfaring at det er stor fare for at ting går litt galt :whistle: Dessuten vil man måtte planlegge det hele godt. I et par vil minst en av de nemlig bli romsyk, ergo ikke være i god form til å drive med slikt. Når man kommer seg forbi alle de hindrene vil det selvsagt være noe heeeeeeeeeeelt annet enn sex ved 1G. Offisiellt er det forøvrig ingen som har hatt sex ved 0G.

Lenke til kommentar
Jeg ber fortsatt folk om å ikke juge her mistenker det er en høy prosentandel!

Hva er poenget med å juge om det`? Ville jo bare vært latterlig...?

Sier ikke at du eller noen spesifikke gjør det, men vet det forekommer har fulgt med på posten. noe ekstremt skjer helt sikkert men skjønner at det er en del juging..

Vet du foresten hvormange latterlige personer som finnes?

Endret av Bogan
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...