Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor er den rareste plassen du har hatt sex?


b-real

Anbefalte innlegg

Jeg skrev nettopp "Hvis han hadde vært med, hadde det vært noe annet"... Trekant der en spiller Playstation? Rar fantasi isåfall.,..

Vel, kanskje akkurat playstation og humpelyder er hans "cup of tea". Mange rare fetisher ute og går, men denne er vel noe spesiell..

Eller han bare ga faen? :yes: Han gikk vel ut i fra at kompisen skulle bli fort ferdig ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke hatt sex (bare teite damer som digger meg :cry: )

 

Men kunne tenke meg å bli medlem av 10000meters klubben

på ein båt, ein bil virker jævlig trangt men what the hell, friluften om sommeren

 

O ka i gleda me til sommeren :love:

 

EDIT: Stikker å legger meg...

Endret av luni
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Regner med at 90% av det mest ekstreme her er jug... :no:

Haha!! Tror jeg også... Undrer meg over at det ikke var Atomet som startet denn tråden! :p

ja men hvem er det som juger om sånt? de fleste er er over 16 og har virklig hatt sex på de stedene, som f eks kompisen min, han har også hatt sex på en kirkegård, det er sansynlighvis ekte, men ikke at noen har sått på taket av en skyskrapker i tailand og hatt heftig rompe sex eller no:P

Lenke til kommentar

På buss, på tog, overalt i hus, i skogen, i skogen med dama bundet fast til ett tre (jeg er grulig glad for at ingen feminister kom drivende forbi å ropte "voldtekt" :p), diverse offentlige toaletter og andre offentlige steder, i en liten åpen båt midt i Oslofjorden åpenlyst hvor jeg kjørte mens den gikk i plan i minst 30 knop, i en trappeoppgang ++

Det værste er faktisk at alt er sant :blush:

Endret av Glortelion
Lenke til kommentar
På buss, på tog, overalt i hus, i skogen, i skogen med dama bundet fast til ett tre (jeg er grulig glad for at ingen feminister kom drivende forbi å ropte "voldtekt" :p), diverse offentlige toaletter og andre offentlige steder, i en liten åpen båt midt i Oslofjorden åpenlyst hvor jeg kjørte mens den gikk i plan i minst 30 knop, i en trappeoppgang ++

Det værste er faktisk at alt er sant :blush:

VOLDTEKT!!!!! :!:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...