Z_AGo Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) har ikke hatt sex før jeg =P eller? Endret 31. januar 2005 av Z_AGo Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg synes det er litt ekkelt at du pulte med broren din i samme rom. Hadde jeg vært broren din ville jeg gått. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg synes det er litt ekkelt at du pulte med broren din i samme rom. Hadde jeg vært broren din ville jeg gått. Jeg vet om noe enda eklere. En kompis av meg og dama hans hadde sex mens kompisen satt i nedre ende av sengen og spilte Playstation. Han som spilte Playstation må være en pervers jævel... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg vet om noe enda eklere. En kompis av meg og dama hans hadde sex mens kompisen satt i nedre ende av sengen og spilte Playstation. Han som spilte Playstation må være en pervers jævel... :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg synes det er litt ekkelt at du pulte med broren din i samme rom. Hadde jeg vært broren din ville jeg gått. Jeg vet om noe enda eklere. En kompis av meg og dama hans hadde sex mens kompisen satt i nedre ende av sengen og spilte Playstation. Han som spilte Playstation må være en pervers jævel... Yikes! Begge de to er litt merkelige. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Har alderi hatt sex jeg jaja, da er vi 2 da De er utroli hva mennesker gjør for å få seg noe god fitte... hehehe, dette emne er det sykeste... Mennesket er det dummeste vesenet på jorden, og på Mars og Venus Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Han var klar over at de holdt på? De var klar over at han var der? Nasty Han visste godt at de holdt på, kom jo noen lyder man ikke kunne ta feil av og litt bevegelse som de fleste heller ikke tar feil av... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Dine venner har noen rare ting for seg. Jeg hadde ihvertfall gått. I det hele tatt å starte på med sitt mens en annen er i rommet er jo også litt... spesiellt. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Dine venner har noen rare ting for seg. Jeg hadde ihvertfall gått. I det hele tatt å starte på med sitt mens en annen er i rommet er jo også litt... spesiellt. Jeg er glad jeg ikke er sånn for å si det sånn.. Hvis han som spilte Playstation hadde vært med, hadde det jo vært noe annet, men han satt jo bare der og spilte og var ekkel.. hadde aldri klart å konsentrere meg om sexen hvis jeg visste bestekompisen til typen satt i enden av sengen. Endret 28. januar 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hva spilte han? Må ha vært et fett spill... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg er glad jeg ikke er sånn for å si det sånn.. Hvis han som spilte Playstation hadde vært med, hadde det jo vært noe annet, men han satt jo bare der og spilte og var ekkel.. hadde aldri klart å konsentrere meg om sexen mens jeg visste bestekompisen til typen satt i enden av sengen. Lurer på om han konsentrerte seg om Playstation. Kanskje han gikk til de mørkeste områdene i spillet og så på speiling i skjermen? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hva spilte han? Må ha vært et fett spill... Akkurat hva jeg tenkte! Ellers må han vel ha sittet der og håpet på at han ble spurt om å joine Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg er glad jeg ikke er sånn for å si det sånn.. Hvis han som spilte Playstation hadde vært med, hadde det jo vært noe annet, men han satt jo bare der og spilte og var ekkel.. hadde aldri klart å konsentrere meg om sexen mens jeg visste bestekompisen til typen satt i enden av sengen. Lurer på om han konsentrerte seg om Playstation. Kanskje han gikk til de mørkeste områdene i spillet og så på speiling i skjermen? Haha. Har dere aldri hørt om trekant? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Har dere aldri hørt om trekant? Jeg skrev nettopp "Hvis han hadde vært med, hadde det vært noe annet"... Trekant der en spiller Playstation? Rar fantasi isåfall.,.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hehe. folk har forskjellige lyster og fantasier Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 darkness|, jo, men denne fyren spilte Playstation mens de andre holdt på. Litt merkelig, kanskje en fetisj? Lenke til kommentar
emoWEB Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) På gangen på skolen vi sov i på Norway Cup. Bare dumt at de som skulle rengjøre gangen og toalettene kom.. Endret 28. januar 2005 av emoWEB Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg skrev nettopp "Hvis han hadde vært med, hadde det vært noe annet"... Trekant der en spiller Playstation? Rar fantasi isåfall.,.. Vel, kanskje akkurat playstation og humpelyder er hans "cup of tea". Mange rare fetisher ute og går, men denne er vel noe spesiell.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg