Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor er den rareste plassen du har hatt sex?

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes det er litt ekkelt at du pulte med broren din i samme rom. Hadde jeg vært broren din ville jeg gått. :ermm:

Jeg vet om noe enda eklere. En kompis av meg og dama hans hadde sex mens kompisen satt i nedre ende av sengen og spilte Playstation. Han som spilte Playstation må være en pervers jævel... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Jeg synes det er litt ekkelt at du pulte med broren din i samme rom. Hadde jeg vært broren din ville jeg gått. :ermm:

Jeg vet om noe enda eklere. En kompis av meg og dama hans hadde sex mens kompisen satt i nedre ende av sengen og spilte Playstation. Han som spilte Playstation må være en pervers jævel... :dontgetit:

Yikes! Begge de to er litt merkelige.

Lenke til kommentar
Dine venner har noen rare ting for seg. :ermm:

Jeg hadde ihvertfall gått. I det hele tatt å starte på med sitt mens en annen er i rommet er jo også litt... spesiellt.

Jeg er glad jeg ikke er sånn for å si det sånn.. Hvis han som spilte Playstation hadde vært med, hadde det jo vært noe annet, men han satt jo bare der og spilte og var ekkel.. hadde aldri klart å konsentrere meg om sexen hvis jeg visste bestekompisen til typen satt i enden av sengen. :sick:

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Jeg er glad jeg ikke er sånn for å si det sånn.. Hvis han som spilte Playstation hadde vært med, hadde det jo vært noe annet, men han satt jo bare der og spilte og var ekkel.. hadde aldri klart å konsentrere meg om sexen mens jeg visste bestekompisen til typen satt i enden av sengen. :sick:

Lurer på om han konsentrerte seg om Playstation. Kanskje han gikk til de mørkeste områdene i spillet og så på speiling i skjermen?

:cry:

Lenke til kommentar
Jeg er glad jeg ikke er sånn for å si det sånn.. Hvis han som spilte Playstation hadde vært med, hadde det jo vært noe annet, men han satt jo bare der og spilte og var ekkel.. hadde aldri klart å konsentrere meg om sexen mens jeg visste bestekompisen til typen satt i enden av sengen. :sick:

Lurer på om han konsentrerte seg om Playstation. Kanskje han gikk til de mørkeste områdene i spillet og så på speiling i skjermen?

:cry:

Haha.

Har dere aldri hørt om trekant? ;)

Lenke til kommentar
Jeg skrev nettopp "Hvis han hadde vært med, hadde det vært noe annet"... Trekant der en spiller Playstation? Rar fantasi isåfall.,..

Vel, kanskje akkurat playstation og humpelyder er hans "cup of tea". Mange rare fetisher ute og går, men denne er vel noe spesiell..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...