Mato Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Har hørt at det skal være ekstra bra på flyet, flere tusen meter i lufta.. Din kommentar angående den saken, FtZ-? ikke no spesielt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hmm onanering på rare steder sier du? *irritere seg over ærligheten min* Ok here it goes: -Runket engang i gymmen mens jentene drev og gjorde forskjellige øvelser og eg lå i tjukkasen men en matte ting over meg så ingen så ka eg gjorde. Var 13-14 her. -Runket i dassen på skolen flere ganger. -Engang måtte eg ut av klassen pga bråk og var inne på ett rom med en digg lærerine og mens hun leste vedsiden av meg så hadde eg hånden i buksen og gnikket intens på ann. Ikke noe orgasme men men...... -Ellers så har det vært steder som i stranden, skogen osv.... Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 I et tre ganske farligt var det etter hvert Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hmm onanering på rare steder sier du? Som gardist gikk våpenet av på slottsvakt en gang, men det var ikke AGen som smalt, for å si det sånn. Godt med skilderhus.. 1 Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Som gardist gikk våpenet av på slottsvakt en gang, men det var ikke AGen som smalt, for å si det sånn. Godt med skilderhus.. Haha, på slottsvakt faktisk :!: Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Takker for en god latter :!: Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Prøverom på H&M er jo ganske rart. Kjøpte faktisk klærne også. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Kan ikke komme på noe mer unormalt sted enn i senga Men jeg sitter i hvertfall ikke her å skriver bullshit sånn som sikkert 60% av alle her 60% tenker vi sier 80 Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Kan ikke komme på noe mer unormalt sted enn i senga Men jeg sitter i hvertfall ikke her å skriver bullshit sånn som sikkert 60% av alle her 60% tenker vi sier 80 Agreed. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 fett, dere veit at det er filmkamera på prøverom ja? det er lovlig.. Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 den rareste plassen, tja.. det må være i moskva marit... Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) [ærlig-modus] skavise, i skauen, det var egentlig en veldig fin opplevelse... særdeles interessant var det og. Myk og fin mose å ligge på, og myggen merket jeg ikke noe til. Ved siden av pc-en (vi hadde ikke sett hverandre på en stund ), på dassen på statoil på sjåk. Statoilmannen kom og banket på døra etter en liten stund :!: [/ærlig-modus] I en likkiste, nylig oppgravd på kirkegården Endret 25. januar 2005 av Glen_ Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Oslo S og Slottsparken Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) den rareste plassen, tja.. det må være i moskva marit... Endret 27. januar 2005 av egmur Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Oslo S og Slottsparken Slottsparken er vel neppe uvanlig Da jeg var i Garden og gikk patruljerunder i parken om natten, var det stadig vekk folk som drev å hadde seg i parken og dens busker. De ble alltid like overraska av å se 6 gardister marsjere forbi kl 04 på en helt alminnelig mandag. Noe av det mer spesielle var et par som pulte i skilderhuset foran forport på slottet. Altså de høye tynne sylinderene som gardistene "ved usedvanlig ekstreme værforhold" kan stå inni, mellom hoveddøren på slottet Det ble en kjappis på dem! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Er det bare meg eller har du registrert deg for å poste i denne tråden? (med tanke på nicket ditt ) Jeg tenkt NØYAKTIG det samme før jeg leste din post. Det var helt sykt. Nesten som å lese tankene sine samtidig som man tenkte dem. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 I senga til dama's bestemor.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg