Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor er den rareste plassen du har hatt sex?

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm onanering på rare steder sier du? :hmm:

*irritere seg over ærligheten min* :blush:

Ok here it goes:

-Runket engang i gymmen mens jentene drev og gjorde forskjellige øvelser og eg lå i tjukkasen men en matte ting over meg så ingen så ka eg gjorde. Var 13-14 her.

-Runket i dassen på skolen flere ganger.

-Engang måtte eg ut av klassen pga bråk og var inne på ett rom med en digg lærerine og mens hun leste vedsiden av meg så hadde eg hånden i buksen og gnikket intens på ann. Ikke noe orgasme men men...... ;)

-Ellers så har det vært steder som i stranden, skogen osv....

:blush:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

[ærlig-modus]:hmm: skavise, i skauen, det var egentlig en veldig fin opplevelse... særdeles interessant var det og. Myk og fin mose å ligge på, og myggen merket jeg ikke noe til.

Ved siden av pc-en (vi hadde ikke sett hverandre på en stund :love: ), på dassen på statoil på sjåk. Statoilmannen kom og banket på døra etter en liten stund :!: [/ærlig-modus]

I en likkiste, nylig oppgravd på kirkegården :no:

Endret av Glen_
Lenke til kommentar
Oslo S og Slottsparken

Slottsparken er vel neppe uvanlig :p Da jeg var i Garden og gikk patruljerunder i parken om natten, var det stadig vekk folk som drev å hadde seg i parken og dens busker. De ble alltid like overraska av å se 6 gardister marsjere forbi kl 04 på en helt alminnelig mandag.

Noe av det mer spesielle var et par som pulte i skilderhuset foran forport på slottet. Altså de høye tynne sylinderene som gardistene "ved usedvanlig ekstreme værforhold" kan stå inni, mellom hoveddøren på slottet :p Det ble en kjappis på dem!

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...