Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor er den rareste plassen du har hatt sex?

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

I baksetet i bilen min som sto parkert utenfor venninen hennes sitt hus. Det var på høsten så det var kjølig ute, så alle rutene dugget rett og slett igjen, det var umulig å se verken inn eller ut.

Har forsøkt i toppen av en hoppbake, men det var for sent på året så junior nekta å samarbeide i kulda :blush:

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Møbelringen :) vel å merke at det først ikke var noen der, men vi ble busta etterpå. og utallelig mange ganger på offentlige dasser

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Brendan

jeg og en dame pulte ute i blåbærlyngen på voss. når vi var ferdig hadde vi skvist blåbær over hle kroppen. Men det visste ikke vi når vi la oss, så når vi våknet var hele sengetøyet ødelagt og mamma skrek for hun trodde det var blod.

sykt deilig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Rare steder hmm lets see :thumbup:

*i stua hos foreldra mine

*på rullebanen i new york

*på en søppeldynge mens familien til dama var og kastet

*på loftet i slottet i oslo

++ mye mer :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...