Loefthal Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ehm, Nidaros Domkirke Ikke full utskeielse, men likevel mer enn man burde gjøre i en kirke. Får skylde på hormoner. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 det eneste jeg fikk var en regning på silkelakenet. Betalte du? Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ehm, Nidaros Domkirke Ikke full utskeielse, men likevel mer enn man burde gjøre i en kirke. Får skylde på hormoner. Nasti Midt utpå en fotballbane klokken fire på dagen..?! Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 @gjest: Frekkt av han å sende deg regning da det var han som bommet på riktig hull! Egentlig du som burde gitt han en smekk! Han var nok ikke i feil hull. Hun har antagelig vært så anspent og sjokket at hun rett og slett gjorde på seg. Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Feil hull eller ikke, han karn oppførte seg som en idiot, snakk om å være egoist uten hensyn til andre. Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Definitivt et rasshøl. Jeg finner det dog rart at hun ikke faktisk sa "det gjør vondt" fremfor å bare lage lyder. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hvis jeg skriker av smerte og personen reagerer med "jøss, han liker det" så tar jeg i bruk ordene mine. Lenke til kommentar
netherwings Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 ...inne i eit leikeskip utanfor ein Jysk-butikk i et kjøpesenter. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Hmm? Utenom de "vanlige stedene" blir det vel parkeringsplass, boblebad, skauen, barneskole.. De jeg kom på i farta. (; Edit: Kommaleif Endret 21. oktober 2009 av Sapientia Lenke til kommentar
Gjest heyhoe_guest Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Har fingra ei midt i sentrum mens jeg satt å prata med to kompiser Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Er nok ikke så erfaren på uvanlige steder(enda), men mitt bidrag blir nok musikkrommet på ungdomsskolen. Vi rakk forøvrig ikke fullt samleie... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Er nok ikke så erfaren på uvanlige steder(enda), men mitt bidrag blir nok musikkrommet på ungdomsskolen. Vi rakk forøvrig ikke fullt samleie... Du har hatt sex i musikkrommet, men rakk ikke gjøre det...hva mener du 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Er nok ikke så erfaren på uvanlige steder(enda), men mitt bidrag blir nok musikkrommet på ungdomsskolen. Vi rakk forøvrig ikke fullt samleie... Du har hatt sex i musikkrommet, men rakk ikke gjøre det...hva mener du De rakk å ha sex, men rakk ikke samleie. Ser ikke hva som er så vanskelig å forstå egentlig. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Er nok ikke så erfaren på uvanlige steder(enda), men mitt bidrag blir nok musikkrommet på ungdomsskolen. Vi rakk forøvrig ikke fullt samleie... Du har hatt sex i musikkrommet, men rakk ikke gjøre det...hva mener du De rakk å ha sex, men rakk ikke samleie. Ser ikke hva som er så vanskelig å forstå egentlig. Jeg trodde da at sex = samleie, men mulig jeg tok feil der også Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Fotball er en idrett. Det betyr ikke at all idrett er fotball. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Fotball er en idrett. Det betyr ikke at all idrett er fotball. Ok, skjønner det nå Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Tenkte du skjønte hva jeg mente om jeg dro inn en fotballmetafor. Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Tror egentlig kristen konfirmasjonsleir stiller seg høyest hos meg, altså under en film.. "HYSJ!! " Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Er nok ikke så erfaren på uvanlige steder(enda), men mitt bidrag blir nok musikkrommet på ungdomsskolen. Vi rakk forøvrig ikke fullt samleie... Du har hatt sex i musikkrommet, men rakk ikke gjøre det...hva mener du De rakk å ha sex, men rakk ikke samleie. Ser ikke hva som er så vanskelig å forstå egentlig. De rakk andre ting, men ikke fullt samleie (eller sex, som det kalles). Fotball = soccer, om du vil. Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hvor er den rareste plassen du har hatt sex? on the internets Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg