Grand Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Nå angrer jeg på at jeg spurte. Endret 14. september 2009 av Sno Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Uten å bli sett jo. Bussjåføren ser nok bak i bussen i ny og ne. Med mindre det er time-ekspressen på natta med veldig få passasjerer. Men vanlige offentlige busser? pix or it didn't happen Er nok like greit vi buss-sjåfører ikke kommenterer alt vi ser........ Burde vel egentlig skrevet bok.......Og til dere buss kosere, de fleste av dagens busser er utstyrt med en rekke overvåkningskameraer, ja faktisk et som dekker så godt som hele baksetet da det ofte er her hærverket skjer. Og en liten oppfordring til dere buss-kosere, ta med undertøyet, begynner å bli kaldt om kveldene nå............ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Du får ta å skrive en bok da Hvis jeg skal kose på bussen pleier jeg å kikke rundt etter kameraer, evt. gi faen. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 hadde sex på bussstasjonen i bergen på doen og på en strand i syden, var i vannet, litt langt ute, der ikke så mange så, så var det en litt stor stein jeg sto på, så hadde hun beina rundt meg Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hadde sex på en bussholde plass i Nærsnes en gang. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Sno: Er nok flere som har sex der, daglig Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hadde sex på en bussholde plass i Nærsnes en gang. Em av holdeplassene på ruta mi det jo Du burde prøve den nye bua der Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Haha, så de har fått bytta det gamle skuret ved joker, på tide Var ikke på den bussholde plassen! Hvis det er den faste bussruta de så har jeg garantert hat sex på bussen din. Det er ikke deg jeg traff i ryggen med kanonen min ? Endret 14. september 2009 av myrdan Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Haha, så de har fått bytta det gamle skuret ved joker, på tide Var ikke på den bussholde plassen! Hvis det er den faste bussruta de så har jeg garantert hat sex på bussen din. Det er ikke deg jeg traff i ryggen med kanonen min ? Ta med undertøyet til fruen/elskerinna neste gang, så slipper fantasien å løpe løpsk når vi finner dette Ingen "kanon" i min rygg, da hadde jeg nok sørget for at det ble din siste tur i mitt selskap Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 kjørte forbi nærsnes med buss i sta. litt av en snerten bue det har kommet opp der må jeg si, i tre og greier. Den må kjøres inn! Lenke til kommentar
Gjest Guest_mannemann_* Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Rareste plassen jeg har hatt sex er i en barnehage inni et dukkehus, jobba i barnehagen så hadde nøkkel. Det var om natta. Lenke til kommentar
Machine2003 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 i baksetet i en taxi.. storebroren min satt ved siden av meg og en kompis satt forann, dette var på vei til byn. hahah. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) i baksetet i en taxi.. storebroren min satt ved siden av meg og en kompis satt forann, dette var på vei til byn. hahah. Søskenkjærlighet? Endret 17. september 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hva sa sjåføren? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hva sa sjåføren? Etter min erfaring så pleier sjåførene å late som de ikke ser noe Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hah, jeg tviler ikke Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Den rareste plassen? På en avsidesliggende lekeplass i Tyskland (om natta of course) Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Har hatt sex disse stedene: * I senga (seff..) * Bak en brusautomat * På bussen * Inne på doen i flyet * På stranda * I vannet * I et klesskap på en fest (Det var første gangen. Var rundt 12/13.) * På lageret på rema 1000 (Jobbet der for en stund siden) * På kino * På kontoret til faren min (Med ei dame som jobba der) * I en busk * Bak scenen på skoleballet (Ble busta av kjæresten. Hu var ikke spesielt glad ) * Prøverommet på cubus * I baksetet på bilen Det var de jeg kom på i farta Prøverom på cubus.. Uten å bli busta? Hvordan klarer du det? Man ser jo at det er 2 par føtter der.. Forhenge er ikke så stort? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Prøverom går helt fint det. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Haha, du har fantasien i orden =) I senga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg