Marrips Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 hmmm.. Flydoen på et fly på vei til USA i sommer med kjæresten.... 1 Lenke til kommentar
Gjest Kikooo Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Rareste stedene jeg har hatt sex er, midt på en skogsti, og ballrommet på Burger King ved Klingenberg, og Saga kino, midt på dagen......morro Lenke til kommentar
Penance Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Tja, skal vi se.. Tror nok disse må være de rareste plassene jeg "gjort det" på; - Panseret på en bil i en vaskehall - Utført oralsex på terassen vår (vi bor i blokk i et vel befolket område, men ingen så oss - tror jeg) - Opp etter et tre i skogen - På vaskemaskin på en fest - I passasjersetet i bilen parkert langs veien. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 La meg først si; Jeg bor hjemme og det samme med kjæresten. Skal vi se. - I trappa før foreldrene mine kom hjem fra jobb - På stuebordet - På kjøkkenbordet - På panseret - Baksetet til en bil - På en strand i syden - Oppå en vaskemaskin på fest - Flere ganger på offentlig toalett - I et sånn lite "barnebasseng" man kjøper på lekebutikker - I badekaret - I dusjen ...damn, nå glemte jeg at det var "rare plasser" og ikke "plasser" hehe - På doringen kan vel kanskje sies å være spesiell Kommer ikke på fler. Men jeg er helt sikker på at vi har gjort det noen flere rare plasse Aldri blitt oppdaget heller, og det er vel kanskje like så greit? Nå skal det sies at det blir mindre og mindre av slike plasser etterhvert som forholdet blir eldre men, jeg klager ikke. Lenke til kommentar
Heretique Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hmm. Har da noe? - På en veranda i tyskland - I et boblebad (privat) - Oppå en fryser Hmm, kommer ikke på noe mer. Lenke til kommentar
Froskenfrode Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 På grensa mellom Norge og Russland,hadde sex i Passvikdalen rett ved den Norsk-Russiske grense Lenke til kommentar
Penance Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 På grensa mellom Norge og Russland,hadde sex i Passvikdalen rett ved den Norsk-Russiske grense I Pasvikdalen! Ser det for meg! :!: Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 På grensa mellom Norge og Russland,hadde sex i Passvikdalen rett ved den Norsk-Russiske grense Må vell faktisk være den rareste plassen jeg kan tenke meg. Og jeg HÅPER det det var på sommeren og ikke på vinteren Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 På grensa mellom Norge og Russland,hadde sex i Passvikdalen rett ved den Norsk-Russiske grense Kjøpt å betalt? Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hadde sex i mammas seng i går, hehe lol Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hadde sex i mammas seng i går, hehe lol Registrerte du deg for å si det xD Har ikke hatt sex enda jeg Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hadde sex i mammas seng i går, hehe lol Registrerte du deg for å si det xD Har ikke hatt sex enda jeg Foreslår at du leser det jeg skrev en gang til før du uttaler deg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hadde sex i mammas seng i går, hehe lol Registrerte du deg for å si det xD Har ikke hatt sex enda jeg Foreslår at du leser det jeg skrev en gang til før du uttaler deg Jeg leser hva som står, og jeg lurte bare på om du registrerte deg for å si det ? Trodde man kunne bruke gjestekonto til slikt, men men Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg. --Reglene for gjesteposting Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg. --Reglene for gjesteposting Oh, stemmer...ja, da var han vel tvunget da Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Dette er tydeligvis vanskelig å forstå skjønner jeg.... Lenke til kommentar
ennj Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det rareste stedet jeg har hatt sex er faktisk i sofaen til svigers, ikke det mest freaky :!: Men jeg har blitt sugd på en ferjedo, og fingra jenta mi på en buss. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 badeland i bø, Jeg håper ikke det er bø i telemark, for der svømmer jeg 3 ganger i uka. Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 badeland i bø, Jeg håper ikke det er bø i telemark, for der svømmer jeg 3 ganger i uka. Da har du svømt i "restene" mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg