ATi-Radeon Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Onani er da også sex... Ok, men da så. Da kan jeg vell nevne rektors kontor.. Ikke annet enn bullshit som kommer ut av deg, jo. Nå mener at livet mitt er basert på løgn, du er bare søppel uansett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Så roer vi ned kjeftingen. ATi-Radeon: Du får ikke bukselappen før om et lite år uansett. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 på kjøkkenbenken , eller var det dasset? men hva om det var mat på bordet? Måtte dere rydde av først? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Så roer vi ned kjeftingen. ATi-Radeon: Du får ikke bukselappen før om et lite år uansett. altså når jeg går med hånda nedi buksa 24/7 så har du ikke peil hvor jeg driver på, såe. Kunne ha vært hvor som helst Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hvorfor på en kirkegård da? Det må være det rareste stedet... Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 liten sjanse for at noen skal avbryte? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 "Reis dere opp, dette er min plass!" Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 på taket til Fhs jeg gikk på , ellers så blir det jo i andre personer sine senger (som ikke tilhører dama heller da ) og sikkert et tonn med plasser jeg ikke husker eller så har jeg runket noen ganger på flyet , hva annet er det og finne på når man er 16 og reiser alene på en 1/45 timers fly tur Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Har hørt at det skal være ekstra bra på flyet, flere tusen meter i lufta.. Din kommentar angående den saken, FtZ-? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hvordan vil et runk i fritt fall\vektløshet være tro. Det må prøves den dag jeg blir astronaut. I en slik vertikal vindtunnel. 1 Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Har hørt at det skal være ekstra bra på flyet, flere tusen meter i lufta.. Din kommentar angående den saken, FtZ-? JEg ville ikke tro det ville være så mye bedre akkurat. For det første må man vel stå oppreist i den knøttlillle dassen. Eneste positive er at man slipper å høre klasking og hyperventilering pga all flystøyen. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg har ikke sett oivind hittil i denne tråden On topic..Har aldri hatt sex Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 On topic..Har aldri hatt sex Du er jo bare 14-15 år da... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hvordan vil et runk i fritt fall\vektløshet være tro. Det må prøves den dag jeg blir astronaut. I en slik vertikal vindtunnel. Kjipt når du ejakulerer og all spermen flyger rundt i luften da Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hvordan vil et runk i fritt fall\vektløshet være tro. Det må prøves den dag jeg blir astronaut. I en slik vertikal vindtunnel. Kjipt når du ejakulerer og all spermen flyger rundt i luften da *sette ned på lista over 100 jeg skal gjør før jeg dør* Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Kan ikke komme på noe mer unormalt sted enn i senga Men jeg sitter i hvertfall ikke her å skriver bullshit sånn som sikkert 60% av alle her Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Kan ikke komme på noe mer unormalt sted enn i senga Men jeg sitter i hvertfall ikke her å skriver bullshit sånn som sikkert 60% av alle her Å, ikke bli overrasket hvis alt stemmer. Du skulle bare visst hvor mye rart gutter og jenter finner sammen Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Er det bare meg eller har du registrert deg for å poste i denne tråden? (med tanke på nicket ditt ) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hvordan vil et runk i fritt fall\vektløshet være tro. Det må prøves den dag jeg blir astronaut. I en slik vertikal vindtunnel. Kjipt når du ejakulerer og all spermen flyger rundt i luften da Duck and cover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg