Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 I "svigerfar"s bil. Den var skummel.. Neida, he will never know. Eller kanskje jeg skal fortelle han om det i bryllupet? Lenke til kommentar
Gjest blabal Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Denne staden er vel ikkje så "rar", men litt spesiell kanskje. I alle fall ute i hagen til besteforeldra til jenta ein sein sommerkveld. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Gangen på sas hotellet i Tromsø (var helt nakne) I senga med dama, mens mora hennes sovende 2 meter unna 2 netter på rad Sex i bil 3 ganger Av sugd mens jeg har kjørt bil På ei strand, akurat ferdig så kom det 2 biler og skulle grille I senga med svoger og dama i samme rommet Ute i gangen hos svigerfar med 3 soverom på alle kanter På hytta til gamlingene med fullt hus og sykt lytt Fingra ei på bussen til ho kom Kontoret på diplom-is Trondheim Kjøkkenbenken foran vindut til ex svigers Badekaret Dusjn dette jeg kommer på i farta Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 I bilen På stranden I bilen mens andre biler kjørte forbi I skogen På panseret midt på en grus vei 50 meter fra huset til en kompis I senga til lille søstra På fjellet i bilen, så var bilen punktert når vi kom ut Lenke til kommentar
Gunnarpetter Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 I en vulkan blir vel den rareste. Men vi gjorde også i elv og oppå en mustang i 140 km/t. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Vaskerommet, rett innenfor døra. Broren kom inn, og vi dro på oss klæra og smilte til han bare Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 oppå en mustang i 140 km/t. wat Lenke til kommentar
Korka Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 I en vulkan blir vel den rareste. Men vi gjorde også i elv og oppå en mustang i 140 km/t. wat Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) wat wat wat Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor much? Endret 4. juni 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 I en vulkan blir vel den rareste. Men vi gjorde også i elv og oppå en mustang i 140 km/t. Pics or didnt happen Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) wat wat wat Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor much? C-C-C-C-COMBOBREAKER Endret 4. juni 2009 av Wixicy Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Skal vi se... M4sturbationlolzlololololol - Senga - Badet - Gjesterommet til tante - Flyplass - På flyet - Under en motorvei - Rema 1000 - Skogen - På fjellet - Dusjen - I en jolle Sex - På en øy - I en jolle - Senga mi - Dusjen - Senga til dama - På store steiner ved vannet Kommer ikke på mer.. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Kjøkkengulv. Trapp i korridoren på fullbooket hotell i Oslo. Vaskemaskin. Dass på jobb. NESTEN på fly (bleh). Skævv i russetia. Lenke til kommentar
Gjest Guest_lala_* Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 På doen på skolen til kjæresten min xD Haha. Jeg var med kjæresten min på skolen en dag, også var det femten min til neste time, også måtte han på do, såå jeg sto utenfår og ventet på han, også når han kom ut igjen dro han meg inn i båsen, og ja. Det var sykt stress, for det kom et par folk inn under akten xD Det morsomeste var vell egentlig når beste kompisen hans sto og vasket hendene da vi kom ut. Da var jeg flau da! hahaha Lenke til kommentar
Gjest Guest_Mickey_* Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det har skjedd et par ganger på skolen for å si det sånn..... Ellers, så hade vi knulla på et billjardbord, vaskemarskin, kjøkkenbenken, på min egen bursdagsfest med fult hus, i skogen og i et lite lagerrom hvor kompisene til typen min satt i det rommet vedsinav. Det er vel de jeg kan komme på i farten.. Kjæresten min og jeg skal reise sammen i sommer, noen som har knulla på et fly? Er litt keen egentlig... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Kjæresten min og jeg skal reise sammen i sommer, noen som har knulla på et fly? Er litt keen egentlig... Det står på lista over ting som skal prøves. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Og hvordan er det mulig uten at alle passasjerene ser det? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ser alle passasjerene hva som foregår på toalettet? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Alle ser når 2 personer går inn, Jeg hadde lagt merke til sånt. Men ja hvis man ikke flyr med kjente så er det en mulighet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg