Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor er den rareste plassen du har hatt sex?


b-real

Anbefalte innlegg

Er vi 14 år eller?

Nei.? Er 15, og har det noe med saken å gjøre?

Tja. alder har ofte en innflytelse på om foreldrene syns det er greit man driver med snusk. Om de ikke har noe mot det, er det jo heller ikke veldig farlig at de vet det skjer.

Det er jo derfor man prøver jo være litt forsiktige mens man har sex og foreldrene er hjemme.. For å ikke bli tatt ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha. Hva har skjedd med musikk? Fyr opp anlegget og hold stønningen til et moderat nivå. Evt stønn som faen som et signal til at resten av huset skal stikke.

Enten stikker de, eller så blir de jævlig sure fordi "søstrene dine trenger ikke høre sånt!"

 

Men hva skjedde med lås på døra? :shrug: Det var en slager da jeg bodde hjemme, i hvert fall.

Lenke til kommentar
Enten stikker de, eller så blir de jævlig sure fordi "søstrene dine trenger ikke høre sånt!"

 

Men hva skjedde med lås på døra? :shrug: Det var en slager da jeg bodde hjemme, i hvert fall.

 

Foreldrene mine hadde heldigvis vett nok til å holde seg unna rommet mitt mens jeg hadde besøk...

Men jo, lås er kjekt :)

Lenke til kommentar

Llandari: Det hadde foreldrene mine óg, men jeg har småsøsken. Og om jeg fikk besøk før foreldrene mine kom hjem, kunne jo de tro at jeg var aleine.

 

Stakan: Nei, nei. Man kan jo lett kombinere låst dør og musikk. Da trenger man jo strengt tatt ikke bekymre seg for om noen står rett utenfor døren, som var TehJøran argument mot musikk.

Lenke til kommentar

FYI: musikk har ingen virkning. Har dere ikke hørt hvordan man alltid hører personen prate eller synge mens musikk er på? Samme med film.. På en eller annen måte overdøver stemmer/stønningen likevel.

 

Har selv erfart det. Hadde på den siste Batman-filmen the joker (eller noe..) og trodde det hjalp.. Naii..

Lenke til kommentar
FYI: musikk har ingen virkning. Har dere ikke hørt hvordan man alltid hører personen prate eller synge mens musikk er på? Samme med film.. På en eller annen måte overdøver stemmer/stønningen likevel.

 

Har selv erfart det. Hadde på den siste Batman-filmen the joker (eller noe..) og trodde det hjalp.. Naii..

 

Det du snakker om erh "cocktail effekten" (Ikke sikker på om det er det rette ordet for begrepet), men det kan forklares slik: Om du sitter og ser på en film, eller hører på musikk, kan du skille de forskjellige lydene fra hverandre. Konser du deg kan du høre hvilket instrument som er mest fremtredende i en sang òg, på samme måte kan foreldrene dine, om de virkelig prøver, høre stønningen, men om musikken er høyt nok på så skal de faen meg være flinke :p

Lenke til kommentar

Coctail-effekt brukes jo om så mye rart av fenomener, jeg har aldri hørt det blitt brukt om å kunne skille ut spesifike lyder man konsentrerer seg om som sådan, men kan vel sikkert brukes om det også. Ellers er det relativt mye overlapp mellom musikk og de frekvensene vi snakker på, så det er stort sett det samme (dog favner musikk litt bredere). Problemet er vel at det et gitt tidspunkt kan vre andre frekvenser enn man bråker på, om man er uheldig, og videre at folk faktisk har en relativt høy stemme, noe som tilsier at man måtte hatt musikken veldig høy. Det holder ikke at stemmen er like lav som musikken for at man ikke skal høre den.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn
Gratulerer, du vant. :p

 

Haha, forundrer meg ikke..

 

Sørlandssenteret?

 

Nei haha, i nærheten av drammen. Jobbet der og hadde eksen på besøk etter stengetid haha..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...