Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor er den rareste plassen du har hatt sex?

b-real

Anbefalte innlegg

Jeg må le :!:

Men når jeg leste her nå.. Så kom jeg over at en person hadde hatt sex i baksetet i en bil mens faren kjørte.. (Yeah right)

Beklager.. men det høres så falskt ut.. At folk orker å lyve/fake sånt.. Hvor dypt kan man synke?

Vel, tilbake til OT

-Har hatt sex i senga til dama flere ganger mens foreldra var hjemme-I min egen ultra knirkede seng

-På gulvet i stua(på teppe såklart)

-Sofaen i stua

-faren min seng

Wow, for en syk plass å ha sex :ph34r:

Anywho.. Rareste plassen må vel være på et vors hos en "venn", inne på doen på vaskemaskina. Litt moro..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt sex ved E18 i Sverige. Vi stoppet på en paralell vei. Mens jeg sto på kne i passasjersetet tok han meg bakfra. Det var ingen skog eller noe annet en bilene som skjulte litt, og strekka var rett fra så vi var godt synelig. Er jo litt pirrende at folk kan se deg da. Ellers har jeg hatt sex i middelhavet, midt blandt folk. Og med reisefølge liggene på stranda noen meter unna :p

Lenke til kommentar
Ja, det finnes jo ikke jenter på forumet. Redigert: Eller homofile, for den saks skyld.

Jo det gjør det helt sikkert. Men jeg "kjenner" personen, iallefall vet hvem det er og hadde ikke trodd dette om han ettersom at han har dame.

Endret av EspnV
Lenke til kommentar
Er vi 14 år eller?

Nei.? Er 15, og har det noe med saken å gjøre?

Haha. Hva har skjedd med musikk? Fyr opp anlegget og hold stønningen til et moderat nivå. Evt stønn som faen som et signal til at resten av huset skal stikke.

Hahaha xD :!:

Kan nok tenke meg om man hadde hatt høy musikk så hadde foreldrene kommet å klagd, og man hadde ikke hørt om noen var utenfor.. :p

Lenke til kommentar
Er vi 14 år eller?

Nei.? Er 15, og har det noe med saken å gjøre?

Tja. alder har ofte en innflytelse på om foreldrene syns det er greit man driver med snusk. Om de ikke har noe mot det, er det jo heller ikke veldig farlig at de vet det skjer.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...