Nymph Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg må le :!: Men når jeg leste her nå.. Så kom jeg over at en person hadde hatt sex i baksetet i en bil mens faren kjørte.. (Yeah right) Beklager.. men det høres så falskt ut.. At folk orker å lyve/fake sånt.. Hvor dypt kan man synke? Vel, tilbake til OT -Har hatt sex i senga til dama flere ganger mens foreldra var hjemme-I min egen ultra knirkede seng -På gulvet i stua(på teppe såklart) -Sofaen i stua -faren min seng Wow, for en syk plass å ha sex Anywho.. Rareste plassen må vel være på et vors hos en "venn", inne på doen på vaskemaskina. Litt moro.. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg har hatt sex ved E18 i Sverige. Vi stoppet på en paralell vei. Mens jeg sto på kne i passasjersetet tok han meg bakfra. Det var ingen skog eller noe annet en bilene som skjulte litt, og strekka var rett fra så vi var godt synelig. Er jo litt pirrende at folk kan se deg da. Ellers har jeg hatt sex i middelhavet, midt blandt folk. Og med reisefølge liggene på stranda noen meter unna Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 "Mens jeg sto på kne i passasjersetet tok han meg bakfra." Jeg velger å tro at det er en feil der? eller har jeg misforstått? trodde du var mann jeg. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Ja, det finnes jo ikke jenter på forumet. Redigert: Eller homofile, for den saks skyld. Endret 4. april 2009 av Mikachu Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Ja, det finnes jo ikke jenter på forumet. Redigert: Eller homofile, for den saks skyld. Jo det gjør det helt sikkert. Men jeg "kjenner" personen, iallefall vet hvem det er og hadde ikke trodd dette om han ettersom at han har dame. Endret 4. april 2009 av EspnV Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Må nok være i senga til bestemor (ikke med bestemor da). Har forsåvidt gjort det på kjøkkenet, badet, undervann og i vasken på biblioteket. Men finner sikkert flere rare plasser før jeg blir gammel Lenke til kommentar
Ctarli Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Rett på parketten hjemme må være den rareste plassen jeg har hatt sex Ellers må det være i senga, mens foreldrene til typen var rett overnfor. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Rett på parketten hjemme må være den rareste plassen jeg har hatt sex Ellers må det være i senga, mens foreldrene til typen var rett overnfor. x2 bare jeg har dame Lenke til kommentar
Ctarli Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Hehe, bra jeg ikke er den eneste Endret 4. april 2009 av Ctarli Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hehe, bra jeg ikke er den eneste hehe. kunne nesten tro at man er den eneste etter frykten for at foreldrene bare kommer rett inn. Lenke til kommentar
Ctarli Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 I know! Faen så flaut det hadde vært om vi hadde blitt busta Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Vet.. Vær gang vi trodde noen gikk i trappen stoppet vi opp, var helt stille og hjertet mitt dunket 300 slag i minuttet Lenke til kommentar
Ctarli Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Akkurat sånn hadde jeg det også.. Jeg bare: "HYSJ!!" Men allikevel har vi aldri blitt busta Og hvis vi er alene hjemme, og hører en billyd utforbi, blir det akkurat likt! Heeeelt stille i senga Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Akkurat sånn hadde jeg det også.. Jeg bare: "HYSJ!!" Men allikevel har vi aldri blitt busta Og hvis vi er alene hjemme, og hører en billyd utforbi, blir det akkurat likt! Heeeelt stille i senga Minner VELDIG om meg xD :!: Lenke til kommentar
Ctarli Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Er vi 14 år eller? Ikke akkurat nei...! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Haha. Hva har skjedd med musikk? Fyr opp anlegget og hold stønningen til et moderat nivå. Evt stønn som faen som et signal til at resten av huset skal stikke. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Er vi 14 år eller? Nei.? Er 15, og har det noe med saken å gjøre? Haha. Hva har skjedd med musikk? Fyr opp anlegget og hold stønningen til et moderat nivå. Evt stønn som faen som et signal til at resten av huset skal stikke. Hahaha xD :!: Kan nok tenke meg om man hadde hatt høy musikk så hadde foreldrene kommet å klagd, og man hadde ikke hørt om noen var utenfor.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Er vi 14 år eller? Nei.? Er 15, og har det noe med saken å gjøre? Tja. alder har ofte en innflytelse på om foreldrene syns det er greit man driver med snusk. Om de ikke har noe mot det, er det jo heller ikke veldig farlig at de vet det skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg