Kverulantus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 På en dass på en pub. Kanskje ikke så rart, men veeeeeeldig random.. Lenke til kommentar
Mariia* Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 jeg har hatt sex på mange steder egentlig. men kan jo ta en nå. jeg og en god kamerat drakk sammen en gang hos mamma. det gikk kun en vei, så vi brøt oss inn i et lekehus i en barnehage. det var digg helt til polti kom... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Midt mellom husene hjemme hos kjæresten min, midt på lyse dagen. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 jeg har hatt sex på mange steder egentlig. men kan jo ta en nå. jeg og en god kamerat drakk sammen en gang hos mamma. det gikk kun en vei, så vi brøt oss inn i et lekehus i en barnehage. det var digg helt til polti kom... Så du hadde sex med mamma i lekehuset i barnehagen? Eller kompisen? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) i en stall kanskje:p I et telt, kanskje. 1 meter unna mitt telt, kanskje. Ja, kanskje. For min del er senga. Endret 8. november 2008 av Frohman Lenke til kommentar
Capria Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Jeg vipper mellom golfbane, diger kai midt på dagen eller stjålet bil. EDIT: Jeg mistet dommen på en kirkegård. Særest. Endret 9. november 2008 av Capria Lenke til kommentar
Mariia* Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 jeg har hatt sex på mange steder egentlig. men kan jo ta en nå. jeg og en god kamerat drakk sammen en gang hos mamma. det gikk kun en vei, så vi brøt oss inn i et lekehus i en barnehage. det var digg helt til polti kom... Så du hadde sex med mamma i lekehuset i barnehagen? Eller kompisen? haha >< det var med kompisen, så nå hvor feil jeg hadde skrevet det. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Jeg ble runket i en sofa under en trapp, der vi hadde klinefest i 13-14-års alder. Ikke så uvanlig kanskje, men underveis ble det litt pinlig (for henne). Jeg har vanligvis ikke problemer med sjenanse og blir sjelden flau, så jeg poster denne historien her istedet for i "Det flaueste du har opplevd"-tråden. Møfrøet og jeg hadde klina hele ettermiddagen i samme rom som en hel gjeng med andre par oppe i 2. etasje i et tomt hus. Da vi skulle gå var jeg så sprengkåt at jeg nesten ikke klarte å gå for ballespreng, så jeg ba henne tynt om en utløsning der og da. Vi gikk ned i første og satte oss i en sofa under trappa, der hun runket meg. Dessverre fant alle de andre ut at de også skulle gå like etter oss ... og de fleste stoppet nederst i trappa for å få med seg "showet" til siste sprut. Etterpå ble det et litt anstrengt forhold til noen i gjengen, bl.a. ei jente som hadde vært interessert i meg tidligere, men som nå proklamerte høylytt at "Hun var glad det ikke ble noe mellom oss!" Jaja, noen ganger tenker man med feil hode. Men gjort er gjort. ... Endret 20. desember 2008 av Prognatus Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 På vaskemaskinen i huset til svigers. Ikke noe spesielt egentlig. Svigers var på veg hjem da, og vi fant senere ut av vaskemaskinen hadde skrudd seg på mens vi holdt på. Lenke til kommentar
reyals Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 På sofaen må det bli da. Ikke at det er så veldig spesielt, men må bli eneten den eller senga:p Lenke til kommentar
Gjest Guest_Gjest1_* Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg fikk en BJ i ei leke-hytte, ved en skole på mørke natta, mens vi lekte gjemsel. Kunne ikke fullføre, for de andre ringte etter oss, og da hørte de oss. Vi kunne bare ikke bli busta Første gangen min. Lenke til kommentar
Gjest Guest_minni_* Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 jeg har ronket mange ganger på skolen og hjemme. i timene sitter jeg med hånda i buksa og runker. ganske grisete når jeg kommer hjem og skal skifte bokser kuken min er ca 12 cm lang;) Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Jeg vil si at det er rarere at minni har et behov for å fortelle hvor lang snoppen hans er, selv om det lukter umiskjennelig av troll her. Endret 15. februar 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 jeg har hatt sex på mange steder egentlig. men kan jo ta en nå. jeg og en god kamerat drakk sammen en gang hos mamma. det gikk kun en vei, så vi brøt oss inn i et lekehus i en barnehage. det var digg helt til polti kom... Så du hadde sex med mamma i lekehuset i barnehagen? Eller kompisen? haha >< det var med kompisen, så nå hvor feil jeg hadde skrevet det. Ehh..det var med kompisen? Så du hadde sex med kompisen din i et lekehus? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ja du vet, homsesex. Lenke til kommentar
Mariia* Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 jeg har hatt sex på mange steder egentlig. men kan jo ta en nå. jeg og en god kamerat drakk sammen en gang hos mamma. det gikk kun en vei, så vi brøt oss inn i et lekehus i en barnehage. det var digg helt til polti kom... Så du hadde sex med mamma i lekehuset i barnehagen? Eller kompisen? haha >< det var med kompisen, så nå hvor feil jeg hadde skrevet det. Ehh..det var med kompisen? Så du hadde sex med kompisen din i et lekehus? ja det hadde jeg. (og for de som kanskje tviler så er jeg jente) Lenke til kommentar
Gjest Guest_per_* Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Har fått blowjob mens jeg kjørte gjennom Rennfast (undervannstunnell på vestlandet). Det holdt på å gå skikkelig gale da jeg kom Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 hadde sex med ei av kontordamene i firmabilen utenfor jobben rett etter stengetid Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 ja det hadde jeg. (og for de som kanskje tviler så er jeg jente) Her på forumet blir man alltid antatt å være hankjønn, inntil det motsatte er ettertrykkelig bevist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg