Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor er den rareste plassen du har hatt sex?

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har hatt sex på mange steder egentlig.

men kan jo ta en nå.

jeg og en god kamerat drakk sammen en gang hos mamma. det gikk kun en vei, så vi brøt oss inn i et lekehus i en barnehage.

det var digg helt til polti kom...

Så du hadde sex med mamma i lekehuset i barnehagen? Eller kompisen? :hmm:

Lenke til kommentar

men kan jo ta en nå.

jeg og en god kamerat drakk sammen en gang hos mamma. det gikk kun en vei, så vi brøt oss inn i et lekehus i en barnehage.

haha ><

det var med kompisen, så nå hvor feil jeg hadde skrevet det.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg ble runket i en sofa under en trapp, der vi hadde klinefest i 13-14-års alder. Ikke så uvanlig kanskje, men underveis ble det litt pinlig (for henne). Jeg har vanligvis ikke problemer med sjenanse og blir sjelden flau, så jeg poster denne historien her istedet for i "Det flaueste du har opplevd"-tråden.

Møfrøet og jeg hadde klina hele ettermiddagen i samme rom som en hel gjeng med andre par oppe i 2. etasje i et tomt hus. Da vi skulle gå var jeg så sprengkåt at jeg nesten ikke klarte å gå for ballespreng, så jeg ba henne tynt om en utløsning der og da. Vi gikk ned i første og satte oss i en sofa under trappa, der hun runket meg. Dessverre fant alle de andre ut at de også skulle gå like etter oss ... og de fleste stoppet nederst i trappa for å få med seg "showet" til siste sprut.

Etterpå ble det et litt anstrengt forhold til noen i gjengen, bl.a. ei jente som hadde vært interessert i meg tidligere, men som nå proklamerte høylytt at "Hun var glad det ikke ble noe mellom oss!" Jaja, noen ganger tenker man med feil hode. Men gjort er gjort. ... :D

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Guest_Gjest1_*

Jeg fikk en BJ i ei leke-hytte, ved en skole på mørke natta, mens vi lekte gjemsel. Kunne ikke fullføre, for de andre ringte etter oss, og da hørte de oss. Vi kunne bare ikke bli busta :p

Første gangen min.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Guest_minni_*

jeg har ronket mange ganger på skolen og hjemme. i timene sitter jeg med hånda i buksa og runker. ganske grisete når jeg kommer hjem og skal skifte bokser :) kuken min er ca 12 cm lang;)

Lenke til kommentar

men kan jo ta en nå.

haha ><

Ehh..det var med kompisen?

Så du hadde sex med kompisen din i et lekehus? :hmm:

Lenke til kommentar

men kan jo ta en nå.

haha ><

Ehh..det var med kompisen?

Så du hadde sex med kompisen din i et lekehus? :hmm:

ja det hadde jeg. (og for de som kanskje tviler så er jeg jente)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...