Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 På kinoen Lenke til kommentar
Gjest Mann30årOslo Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 På et klasserom da jeg var yngre. Man hadde halen litt mellom bena, for. Ble oppdaget av den mest kristne lærern på skolen, med grått kort krøllete hår og store runde briller og armer. (Armene lignet på en brødeig, hun hadde oss i Heimkunnskap) Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Var vel ganske tidlig i forholdet med samboeren min at vi gikk gjennom Frognerparken på vei hjem en natt, og så fant vi ut at det hadde vært kult å gjøre det opp mot monolitten. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 o_O Kjøp og salg er ikke tillatt på forumet. Et innlegg er fjernet. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hmmm hagen til en kompis mens det var fest i huset kanskje. Ellers fikk jeg en blowjob i en oppkjørsel like ved en vei engang, måtte ta en "pause" midt i fordi det kom noen Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Tror det er hele veien på tur hjem fra en fest. Stoppet i en grop, så bak en garasje til en fremmed, så på en åker, så fullførte vi hjemme. xD Det var sært. Det der virket mistenkelig kjent Kjekt med sånne intervaller Lenke til kommentar
Babbo Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 I Bergen.. Hahaha, den var faktisk enormt morsom. Lenke til kommentar
Eli88 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Ny bruker jeg da:) Blei fingra på et utested da det var nokså så mange mennesker:O Sto opp langs veggen, så garantert at noen så noe:O Endret 7. oktober 2008 av Eli88 Lenke til kommentar
Gjest Navlegutten Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 På gresset ved siden av en gangsti Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 På grava til en prest, men det var litt tilfeldig at det var en prest.. Ikke noe satanisme inne i bildet, bare kåthet. Kirkegården var nærmest! Lenke til kommentar
Gjest Guest_ine_* Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg sugde typen på et utested:) Det satt folk rundt oss også. Ingen som merket noe. På doen på et vorspiel, og vi bråkte. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 tja på rommet til en venninne av x-en mens venninna var i nabo rommet, på alle rom med muligheter får og låse dør på en fest. Lenke til kommentar
Hauglie Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 bak skolen der jeg bor! med masse dritt unger som løp rundt på skolen der, så ble litt riding for dama pga av ho hadde på seg skjørt, også en gang bak huset hennes på en stein, har evt flere inne i huset men ingen ting vits å nevne:) Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) midt under et russe treff i mitten av en gress bakke... fikk mange rare blikk den kvelden o.O Endret 2. november 2008 av MrDarkey Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 På bussen, og midt i en bakke på vei hjem til kjæresten. Utolmodig Lenke til kommentar
JXXJ Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Enhjulsykkel på stram line over Niagarafallene sjonglerende med tre motorsager, fem fakler samt to blonde venninner. Anbefales. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 ikke noe rart sted, men fortsatt er det vel det her som føltes mest spes. å bli sugd i taxikøen på grønlandstorget mens folk står og ser på.. var en taxisjåfør som begynte å klappe også! lurer på hvordan jeg hadde reagert om jeg hadde sett noen som dreiv på sånn JEG syns selvsagt det var helt topp mens det foregikk. god stemning. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 På en fjelltopp. Som man kunne se fra kjøkkenvinduet til foreldrene hennes. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 i en stall kanskje:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg