Alinoe Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Mile High club, oslo rådhus, og taket på boligblokken, kanskje. Og prøverom på HM ved egertorget. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Prøverom har jeg lyst til å prøve selv. Har bare aldri passa seg sånn hehe. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Har prøverommet på HM(gutte- og jenteavdelingen), Kappahl og Lindex på CV-en Også kontortoalettet i samme bygg Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Noe sier meg at du jobber i den byggningen Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Nei, og det gjør ikke hu heller Vi liker bare å tøye grensene litt! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Dama kommer hjem fra ferie i dag eller i morra, så da får vi se om jeg får skrevet opp noen flere spennende steder Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Det kan bli litt vanskelig. Foreldra hennes er med(iom at jeg ikke har bil selv), så blir litt dumt å "gå på do" sammen i en halv time og komme ut igjen svette og slitne med pulesveis Kan ikke si jeg hadde kost meg noe særlig i bilen på vei hjem da! Har du/dere noen forslag til morsomme steder å ha det moro eller? Bor i en mellomstor by(36k innb.), så nesten alle mulighetene er der Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Parkerings plass? I Bussen(siden du ikke har bil) Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Foreldra hennes kjører Men parkeringsplass hadde vært moro. Får se om jeg finner noen bra steder EDIT: har blitt sugd på bussen før da Endret 18. juli 2008 av conflict Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Av alle flotte plassene jeg har hatt sex er bakerst i en stappfull buss vinnern. Da jeg kom var jeg livredd for å sprute han som satt forran meg i bakhodet. Har vell aldri vært så bekymret for å sprute noen gang.. gikk heldigvis bra.. bare ikke bruk ullteppene på nattekspressen til Møre og Romsdal ~Diddern Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 har ikke "hoppa i høyet" ennå, så har ikke noen helt fucka steder enda Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 På en dobbelmadrass med sovepose og et annet par liggende ved siden av. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_18_galemathias Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 sitter på jobben og små humrer av alle de syke plassen folk har hatt seg... under her er vel de 2 plassene jeg vil si er "unormale" doen på et skisenter midtvinters og en solseng i syden (ikke å anbefale mtp. sandkorn etc..... ) Lenke til kommentar
Gjest Guest_fyren_* Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Utenfor ventilasjonsrommet i J blokka på Brundalen VGS i Trondheim. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 rareste plassen til nå må være i skogen, kanskje 15-20 meter bak et hus, ikke så alt for ekstremt det da Lenke til kommentar
Monicaott Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Tror det er hele veien på tur hjem fra en fest. Stoppet i en grop, så bak en garasje til en fremmed, så på en åker, så fullførte vi hjemme. xD Det var sært. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Rareste plassen jeg har hatt sex, er i garasjen til en kompis. Det var hennes første gang, og jeg var full. Alt i alt, ganske ekkelt Det endte opp med at broren hennes kom 5min etter at vi var ferdig, og jeg måtte hoppe ut vinduet på baksida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg