Dragonforce99 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 på Motörheadkonsert i folkemengden. Hvor og når? Lenke til kommentar
Ganjapiken Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 på Motörheadkonsert i folkemengden. Hvor og når? For noen år siden, Siddishallen i Stavanger Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Mitt svar: I drømmene mine (den gjelder kanskje ganske mange?) Hadde faktisk min første drøm der jeg hadde sex i dag. Hehe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jamen fortell da mann! Ikke lek med oss på den måten! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Snakker du til meg nå? Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Endret 24. juli 2008 av Valvildi Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Haha, okei jeg skal fortelle Men først, noen av stedene jeg har hatt sex: -I vår lokale svømmehall -4 forskjellige steder på kjøpesenteret(CC) -Disse inkluderer prøverom og toalettet i kontordelen av byttet -Flere ganger på skolen(toppen av en trapp, ved ventilasjonsrommet) -Hos ei venninne på fest - hos en kompis på fest - hos meg på fest - hos hu på fest -I hagen flere ganger(men den ene naboen så oss en gang og fortalte det foreldra mine:S) -I flere parker og hager til random peeps(på samme kveld) -I badekaret til dama -Oppetter veggen på diverse hus -I dusjen såklart -I bilen på påskefjellet på en fullbooka parkeringsplass -I seilbåten(som forøvrig har mange fine tau ) -Husker ikke helt hvor eller når, men vi gjorde det doggy på en veranda et sted det var dritfin utsikt Jeg kommer ikke på noen flere spennende steder i farta. Men angående drømmen så drømte jeg om ei jente på skolen min(fy fy), og drømte at vi var i kjelleren til en kompis. Der lå vi og klina og så på film. Og så gikk vi inn mot soverommet, og skulle til å legge oss på senga. Men så "noooooooooo its gettin' blurry!!!11" og jeg fikk såvidt oppleve samleie med ei jente til. Hehe Tenkte jeg skulle legge ut et sladda bilde av hu, men det blir for drøyt på et offentlig fora. Dere får fantasere selv! Hehe Btw, dama mi kommer hjem igjen fra ferie i USA på fredag, og da blir det mest sannsynlig fun @ the airport Wish me luck! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) I øret....På festival? 8D Endret 16. juli 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Tenkte jeg skulle legge ut et sladda bilde av hu, men det blir for drøyt på et offentlig fora. Dere får fantasere selv! Hehe Nei vær kul a'! Jeg har drømt flere ganger at jeg har sex, og når jeg har våknet er det dyna som har stimulert meg. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Same thing happened to me. Haha. Våkna mens jeg lå og jokka på dyna. Flaks dama mi ikke var der Det værste med hu jenta jeg drømte om er at hu ikke er sånn superfin heller. Det var bare litt annerledes i den drømmen. Den var forøvrig ganske twisted. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Wish me luck! Håper du blir dumpa på flekken Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Kan vel ikke skryte av at jeg har hatt sex, men jeg har fingra ei. Søskenbarnet lå i samme seng og så på film Vet ikke om hu merka det... Hvis hun ikke vet om hun merket det så...neh. Hvis jeg forstår det riktig, og B-real "misforsto" med vilje; :!: Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 I øret....På festival? 8D Dont you go there! Lenke til kommentar
thaislap Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hmm, ser at kirkegård er en gjenganger, det må jeg prøve en gang. Jeg tror den rareste plassen var i en heis. Det var ganske sent og vi startet i kjelleren, men det sa *pling* i 5. etasje, så det ble ikke akkurat noen langvarig nytelse. Den mest turnoff-plassen var i senga til mor og far, ble liksom bare litt "feil". Ellers i bil, båt, tog, på en brygge (veldig romantisk faktisk), i en bakgate i et folkerikt område, i dusjen, alle mulige steder i huset, på takterassen, balkongen, offentlige toaletter, under trappa på ungdomsskolen, i bomberommet på jobben, i sjøen, i bassenget, i en hytte med sånn ca 15 personer sovende rundt oss, på en fjellhylle, i skogen osv. Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Rareste stedet jeg har hatt sex må være på badet i et kollektiv mens politiet hadde rassia der.. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Kan vel ikke skryte av at jeg har hatt sex, men jeg har fingra ei. Søskenbarnet lå i samme seng og så på film Vet ikke om hu merka det... Hvis hun ikke vet om hun merket det så...neh. Hvis jeg forstår det riktig, og B-real "misforsto" med vilje; :!: Hææ? Skjønner ikke hva dere mener jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg