Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor er den rareste plassen du har hatt sex?

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, okei jeg skal fortelle :)

Men først, noen av stedene jeg har hatt sex:

-I vår lokale svømmehall

-4 forskjellige steder på kjøpesenteret(CC)

-Disse inkluderer prøverom og toalettet i kontordelen av byttet

-Flere ganger på skolen(toppen av en trapp, ved ventilasjonsrommet)

-Hos ei venninne på fest - hos en kompis på fest - hos meg på fest - hos hu på fest

-I hagen flere ganger(men den ene naboen så oss en gang og fortalte det foreldra mine:S)

-I flere parker og hager til random peeps(på samme kveld)

-I badekaret til dama

-Oppetter veggen på diverse hus

-I dusjen såklart

-I bilen på påskefjellet på en fullbooka parkeringsplass :p

-I seilbåten(som forøvrig har mange fine tau :D)

-Husker ikke helt hvor eller når, men vi gjorde det doggy på en veranda et sted det var dritfin utsikt :D

Jeg kommer ikke på noen flere spennende steder i farta.

Men angående drømmen så drømte jeg om ei jente på skolen min(fy fy), og drømte at vi var i kjelleren til en kompis. Der lå vi og klina og så på film. Og så gikk vi inn mot soverommet, og skulle til å legge oss på senga. Men så "noooooooooo its gettin' blurry!!!11" og jeg fikk såvidt oppleve samleie med ei jente til. Hehe :D

Tenkte jeg skulle legge ut et sladda bilde av hu, men det blir for drøyt på et offentlig fora. Dere får fantasere selv! Hehe :D

Btw, dama mi kommer hjem igjen fra ferie i USA på fredag, og da blir det mest sannsynlig fun @ the airport ;) Wish me luck!

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Kan vel ikke skryte av at jeg har hatt sex, men jeg har fingra ei.

Søskenbarnet lå i samme seng og så på film :p

Vet ikke om hu merka det...

Hvis hun ikke vet om hun merket det så...neh.

Hvis jeg forstår det riktig, og B-real "misforsto" med vilje; :!:

Lenke til kommentar

Hmm, ser at kirkegård er en gjenganger, det må jeg prøve en gang. Jeg tror den rareste plassen var i en heis. Det var ganske sent og vi startet i kjelleren, men det sa *pling* i 5. etasje, så det ble ikke akkurat noen langvarig nytelse.

Den mest turnoff-plassen var i senga til mor og far, ble liksom bare litt "feil". Ellers i bil, båt, tog, på en brygge (veldig romantisk faktisk), i en bakgate i et folkerikt område, i dusjen, alle mulige steder i huset, på takterassen, balkongen, offentlige toaletter, under trappa på ungdomsskolen, i bomberommet på jobben, i sjøen, i bassenget, i en hytte med sånn ca 15 personer sovende rundt oss, på en fjellhylle, i skogen osv.

Lenke til kommentar
Kan vel ikke skryte av at jeg har hatt sex, men jeg har fingra ei.

Søskenbarnet lå i samme seng og så på film :p

Vet ikke om hu merka det...

Hvis hun ikke vet om hun merket det så...neh.

Hvis jeg forstår det riktig, og B-real "misforsto" med vilje; :!:

Hææ? Skjønner ikke hva dere mener jeg :p

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...