Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor er den rareste plassen du har hatt sex?


b-real

Anbefalte innlegg

Gjest Lol gutt

Nå har jeg lest hver eneste post i denne tråden, halvparten i går kveld og halvpartenå nå(sto nettop opp). Jeg har ledd godt flere ganger, og andre ganger har jeg fått mange goder råd om hvor man kan ha sex.

 

Jeg har selv aldri hatt sex, men nesten, og det er godt, og når jeg først har sex skal mange av de nevnte stedene prøves ut:P

 

For ikke å være OT kan jeg jo si at jeg har hatt sex med min trofaste høyre-hånd mange rare steder, som på et fly under take-off, i klasserommet, i flere av husets rom... Blæ, dere har den samme historien alle sammen. Fortsett å skriv i denne tråden! Peace out

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil ikke anbefale romantisk elskov på sandstrand. Du kan ende opp med sviende sandkorn på de rareste steder. Sand under forhuden er ikke noe digg i det hele tatt.

 

Utendørssex en sommerkveld er også temmelig oppskrytt. Myggen spiser opp rompa di.

Ja du vet selv hvor rett du har, og jeg er enig. :no:

 

For ikke å snakke om at bakken ofte er hard og full av kvister og andre saker som skraper greit opp så det blir skrubbsår her og der :ermm:

 

 

Det er spennende da. Og man må ikke legge seg ned på en verken hard bakke eller på en masse kvister. Man kan ta det oppetter en vegg, på gress eller lignende. Siden man er ute så trenger man ikke alltid kle helt av seg heller. Klær beskytter godt mot ubehag.

 

Jeg kan se for meg at stranden kan være litt kjip, hehe. Men det må jo prøves det også!

Endret av Zappy
Lenke til kommentar
Toppetasjen på skolen.

Toppetasjen i et kjøpesenter.

Toppetasjen i et bibliotek.

I skogen bak en annen skolen.

 

Naja..ikke mening at det skulle skje i offentligheter. :blush:

glad i toppetasjer, du a'? hva er det som er så opphissende med det?

 

har selv hatt sex på de rareste steder, men kan jeg poste det selv om det innvolverer dyr?

Lenke til kommentar
Nå har jeg lest hver eneste post i denne tråden, halvparten i går kveld og halvpartenå nå(sto nettop opp). Jeg har ledd godt flere ganger, og andre ganger har jeg fått mange goder råd om hvor man kan ha sex.

 

Jeg har selv aldri hatt sex, men nesten, og det er godt, og når jeg først har sex skal mange av de nevnte stedene prøves ut:P

 

For ikke å være OT kan jeg jo si at jeg har hatt sex med min trofaste høyre-hånd mange rare steder, som på et fly under take-off, i klasserommet, i flere av husets rom... Blæ, dere har den samme historien alle sammen. Fortsett å skriv i denne tråden! Peace out

 

I et fly under take-off? Sjekker dem ikke at toalettene er tomme før take-off?

Lenke til kommentar
Gjest tidligere bruker

* Sex i et svømmebasseng på en skole

* Sex i skogen ved et vann (Jeg hadde fem millioner myggstikk etterpå..)

* Handjob på toget

* Blowjob i en lekestue

 

Er vel ikke det rareste folk har gjort, men det er da noe.. :p

Lenke til kommentar

Vil si at det rareste akkurat nå er ute mellom husene hjemme hos typen. Det i seg selv er kanskje ikke så rart siden vi var alene hjemme og alt sånn, men vi hadde perfekt timing. Ble akkurat ferdig og begynte å kle på oss, så så vi moren hans sin bil borti veien. 8D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...