Gjest Lol gutt Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Nå har jeg lest hver eneste post i denne tråden, halvparten i går kveld og halvpartenå nå(sto nettop opp). Jeg har ledd godt flere ganger, og andre ganger har jeg fått mange goder råd om hvor man kan ha sex. Jeg har selv aldri hatt sex, men nesten, og det er godt, og når jeg først har sex skal mange av de nevnte stedene prøves ut:P For ikke å være OT kan jeg jo si at jeg har hatt sex med min trofaste høyre-hånd mange rare steder, som på et fly under take-off, i klasserommet, i flere av husets rom... Blæ, dere har den samme historien alle sammen. Fortsett å skriv i denne tråden! Peace out Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Start med sex i senga du Og jobb deg utover(sofan,kjøkkenet,dusjen osv) Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Vil ikke anbefale romantisk elskov på sandstrand. Du kan ende opp med sviende sandkorn på de rareste steder. Sand under forhuden er ikke noe digg i det hele tatt. Utendørssex en sommerkveld er også temmelig oppskrytt. Myggen spiser opp rompa di. Ja du vet selv hvor rett du har, og jeg er enig. For ikke å snakke om at bakken ofte er hard og full av kvister og andre saker som skraper greit opp så det blir skrubbsår her og der Det er spennende da. Og man må ikke legge seg ned på en verken hard bakke eller på en masse kvister. Man kan ta det oppetter en vegg, på gress eller lignende. Siden man er ute så trenger man ikke alltid kle helt av seg heller. Klær beskytter godt mot ubehag. Jeg kan se for meg at stranden kan være litt kjip, hehe. Men det må jo prøves det også! Endret 30. juni 2008 av Zappy Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) ... Endret 2. juli 2009 av Ville Vonca Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Ha ahahahaha 8D Endret 24. juli 2008 av Valvildi Lenke til kommentar
mortania Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg kan se for meg at stranden kan være litt kjip, hehe. Men det må jo prøves det også! Det må det ja? Jeg forlanger teppe! Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg kan se for meg at stranden kan være litt kjip, hehe. Men det må jo prøves det også! Det må det ja? Jeg forlanger teppe! Skal vi da kunne ordne. Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Toppetasjen på skolen. Toppetasjen i et kjøpesenter. Toppetasjen i et bibliotek. I skogen bak en annen skolen. Naja..ikke mening at det skulle skje i offentligheter. glad i toppetasjer, du a'? hva er det som er så opphissende med det? har selv hatt sex på de rareste steder, men kan jeg poste det selv om det innvolverer dyr? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jaja, selvfølgelig - bare nevn åssen dyr. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Nå har jeg lest hver eneste post i denne tråden, halvparten i går kveld og halvpartenå nå(sto nettop opp). Jeg har ledd godt flere ganger, og andre ganger har jeg fått mange goder råd om hvor man kan ha sex. Jeg har selv aldri hatt sex, men nesten, og det er godt, og når jeg først har sex skal mange av de nevnte stedene prøves ut:P For ikke å være OT kan jeg jo si at jeg har hatt sex med min trofaste høyre-hånd mange rare steder, som på et fly under take-off, i klasserommet, i flere av husets rom... Blæ, dere har den samme historien alle sammen. Fortsett å skriv i denne tråden! Peace out I et fly under take-off? Sjekker dem ikke at toalettene er tomme før take-off? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Han sa ikke hvor på flyet Lenke til kommentar
Carman Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 kan hande at det var i cockpiten Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Du får avsløre dine heftige steder. Endret 24. juli 2008 av Valvildi Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 glad i toppetasjer, du a'? hva er det som er så opphissende med det? har selv hatt sex på de rareste steder, men kan jeg poste det selv om det innvolverer dyr? Sex er sex, og mennesker er dyr Lenke til kommentar
Gjest tidligere bruker Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 * Sex i et svømmebasseng på en skole * Sex i skogen ved et vann (Jeg hadde fem millioner myggstikk etterpå..) * Handjob på toget * Blowjob i en lekestue Er vel ikke det rareste folk har gjort, men det er da noe.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Vil si at det rareste akkurat nå er ute mellom husene hjemme hos typen. Det i seg selv er kanskje ikke så rart siden vi var alene hjemme og alt sånn, men vi hadde perfekt timing. Ble akkurat ferdig og begynte å kle på oss, så så vi moren hans sin bil borti veien. 8D Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Kan vel ikke skryte av at jeg har hatt sex, men jeg har fingra ei. Søskenbarnet lå i samme seng og så på film Vet ikke om hu merka det... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Hvis hun ikke vet om hun merket det så...neh. Lenke til kommentar
Ganjapiken Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Mine rare plasser: På LAN, foran alle kompisene hans, kirkegården (ja jeg også), i en elv som var så stri at vi måtte holde oss fast i steinene for å ikke flyte bort, i veikanten med biler kjørende forbi, på Motörheadkonsert i folkemengden. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 I en kornåker Ikke skyld på meg om du spiser et litt klissete brød i fremtiden en gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg