Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor er den rareste plassen du har hatt sex?

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

rareste ja... hmm...

det må vel bli:

- Midt i Trondheim (på en benk), jeg satt opp på typen (hadde på meg skjørt)

- Under en filmkveld med venner (under et pledd, de andre merket ingenting)

- I confession rommet (vet ikke helt hvordan jeg skal formulere ordet på norsk), i rommet i kirken der man tilstår syndene sine for presten

+++ en del andre plasser...

Lenke til kommentar

Altså... Prøv å følge litt med på kjærestepar på vei hjem fra byen neste gang du tar buss en sen lørdagskveld.

Alkoholen får mange til å tro ingen ser noe. Samme gjelder egentlig også på utesteder. Har man øynene med seg så ser man fort ting man ikke skulle. True stroy.

Lenke til kommentar
Det er så jævla mye fake her. Jeg har hatt sex på en Buss, jeg har hatt sex i en heis på ett kjøpesenter, Jeg hadde sex på en Trapp utenfor Rimi?..

Hva tenker dere med? Hvorfor ikke like så godt ha Sex hejmme i en Seng ikke ligge på en Stein?

Fordi det er spennende? Klart, det er sikkert noen fake historier her - men jeg vet om flere som har hatt sex på bussen hjem fra byen; i taxier; i prøverom osv.

Du er nok bare kjedelig. :p

Lenke til kommentar
Gjest _guest

Har vel ikke hatt sex så mange rare plasser, anna enn ei seng i kjelleren til tanta mi, men var midt på natta mens hele familien sov..

Har blitt wanka på kino, mens vi så på brannkamp.. I stua til en kammerat, mens alle var ute en tur.. Og på under ei dyne, på gulvet foran sofaen som resten av kameratene mine satt i..

Lenke til kommentar
Det er så jævla mye fake her. Jeg har hatt sex på en Buss, jeg har hatt sex i en heis på ett kjøpesenter, Jeg hadde sex på en Trapp utenfor Rimi?..

Hva tenker dere med? Hvorfor ikke like så godt ha Sex hejmme i en Seng ikke ligge på en Stein?

Om du mener de eksemplene du kom med der er FAKE, så skulle du faen meg bare visst.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest fr0kenfryd
Vil ikke anbefale romantisk elskov på sandstrand. Du kan ende opp med sviende sandkorn på de rareste steder. Sand under forhuden er ikke noe digg i det hele tatt.

Utendørssex en sommerkveld er også temmelig oppskrytt. Myggen spiser opp rompa di.

Ja du vet selv hvor rett du har, og jeg er enig. :no:

For ikke å snakke om at bakken ofte er hard og full av kvister og andre saker som skraper greit opp så det blir skrubbsår her og der :ermm:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...