haffa14 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 I Bergen.. Haha.. Nice one Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Em... En sofa i en barnehage. Og nei! ikke tenkt det en gang, det var personalfest Sex med ansatte? Lenke til kommentar
qdos Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Bundy, bare så vi er på samme bølgelinje; jeg tror ikke du er den som skal si noe når det gjelder skrive- og formuleringsfeil. Apropos skrive- og formuleringsfeil: Det er vel snakk om å være på bølgelengde, og ikke bølgelinje Lenke til kommentar
sissel- Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 omg.. ?! jaja. finnest jo de rareste ting å dikutere da.. Lenke til kommentar
Sessan Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Å...jeg kom på et sted til. Ikke sex som i penetrering da, men oralsex: På dekk av danskebåten. Det var kaldt, mørkt og blåste veldig mye. Men en god historie ble det. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Gjest_Jente#17_* runker i mørket? Lenke til kommentar
reds Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Bort.. Endret 16. oktober 2008 av Marius E Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 I Bergen.. Ahaha, nå måtte jeg virkelig le! For min del, i en liten gummibåt (sånn som man kjøper på lekebutikk) ikke så alt for langt fra strandkanten... Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Omtrent 20 meter fra utkikksplassen til <<Three Sisters>> fjellene i Sør-Afrika. Det var qlt. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Må vel si senga til ei venninde av meg der broren til dama lå rommet vedsidna og venninda mi og kjæresten hennes over oss. ellers så var stuegulvet rart men.. Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Den rareste må være bak en kompostbinge, ca. 5 meter fra en vei der det bruker å gå folk forbi hele tiden.. Hadde det kommet folk fra den ene siden, hadde de garantert sett oss... I tillegg var det regn!! 2nd. må være i et fjøs... Lenke til kommentar
Romhelten Spiff Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hva er det som er så jævlig rart med å ha sex på en kirkegård?? kanskje litt vaneligere hvis man er en goter <{POST_SNAPBACK}> Rart? Hva som er RART? For faen, du knuller på en eng, full av døde folk. Hva slags assiasjoner får du, mens du når klimaks og ser på en naken dame, samt 123124 gravsteiner? Rart OG respektløst. Håper da for faen at ingen prepubertale drittunger humper oppå mitt lik. Jeg tror ikke jeg hadde brydd meg.. Bare kom og hump på min gravstein anytime Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg tror ikke jeg hadde brydd meg.. Bare kom og hump på min gravstein anytime Bare og humpe på min å Lenke til kommentar
OrdinaryStory Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hengekøyen Tror det er første og siste gang Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Omtrent 20 meter fra utkikksplassen til <<Three Sisters>> fjellene i Sør-Afrika. Det var qlt. Jøss! Den der var unik Lenke til kommentar
Gullstad Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Flytoalett. Det var ikke lett. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Husker ikke om dette er den absolutt rareste plassen jeg har hatt sex, men jeg nevner det allikevel. Regner det som sex jeg hadde, selv om det ikke var meg som fikk noe... Vi var vel ca. 14 omtrent og gikk tur i skogen. Noen ganger får du bare følelsen av at det oser sex i lufta og at jenta er mer enn villig, og en slik dag var det. Sola skinte og det var varmt i været. Jeg sa "her setter vi oss". Hun sa "men like ved stien? Tenk om det kommer noen?". Vi satte oss ned og ikke lenge etterpå hadde jeg hånda nedi buksa hennes og fingret henne. Hun ba meg hente fuktighet i sprekken og lærte meg hvordan det var godt for henne. Jeg var godt i gang og hun stønnet mer og mer, men plutselig hørte vi det gikk noen på stien! Opp med hånda i en fart og prøve å se uskyldig ut... Det kom en mann vi kjente begge to. Han gikk forbi oss og så snudde han seg og sa "Og så midt på stien da!", Så gikk han videre. Vi lo godt av det. Så fortsatte vi og snart gikk det for henne. Deilig minne! Lenke til kommentar
Gjest ArneSAS Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg jobber som flymekaniker hos SAS Teknisk på Gardermoen. Kontordama sa ikke akkurat "Nei Takk" til litt sex i cock(Hm.)piten under lunsjen. Når vi er inne på jobber har jeg også tatt hun andre kontordamen inne i åpningen på en flymotor. Det var spessiellt. Lenke til kommentar
OrdinaryStory Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg jobber som flymekaniker hos SAS Teknisk på Gardermoen. Kontordama sa ikke akkurat "Nei Takk" til litt sex i cock(Hm.)piten under lunsjen. Når vi er inne på jobber har jeg også tatt hun andre kontordamen inne i åpningen på en flymotor. Det var spessiellt. Noen andre enn jeg som tviler? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Det er vel ikke slik som der et på film der man faktisk får god plass i flymotoren. Det ser i alle fall ikke slik ut. Å det er ikke akkurat plas i en cock(HM.)pit til å ha sex i den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg