Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor er den rareste plassen du har hatt sex?

b-real

Anbefalte innlegg

Hm.. Jeg har hatt i bilen utallige ganger. En gang var vi ved en byggeplass eller noe midt på natta, plutselig kom enn vekter og banka på vinduet, herregud så jeg skvatt da. Også på en gressplen i Tønsberg ett sted. Ble biti av ett eller annet, for jeg hadde gigantiske stikk over hele låret/rumpa, ubehaglig :p. Har hatt sex en gang på stranda også, mens mannen som satt noen meter borte så LITT rart på oss ;p.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bare tester at gjestefunksjonen er på før jeg skriver her.

9264998[/snapback]

Jeg og exdama hadde dratt frem ei madrassa og funni oss et par dyner og lagt oss fremfor tv'n for å se film. Vi hadde kledd av oss så vi var begge nakne under dyna og liggi å småkosa ei stund. Så kommer lillebroren hennes han var ca. 12-13 år da tenker jeg. Han synes filmen virket særs interessant og satte seg oppi soffan ved siden av der jeg og exen lå og hadde ikke planer om å la oss være fred. Så etter ei lita stund kjenner jeg hånda til dama komme snikende bortover under dyna. Hun ronker meg veldig forsiktig så ikke broren hennes skal legge merke til no. Litt ekkelt med tanke på at broren hennes sitter ved siden av i soffan. Men nå kommer det som tar kaka, hun tar et godt grep rundt pikken min, legger seg orntli inntil med ryggen til å kjører den opp i rompa si. Der blir hun liggende å smådytte helt til hun har fått den nogenlunde inn. Så begynner hun å stønne merkbart og broren hennes klikker helt og løper vekk. Hun syntes visst dette bare var morro og deilig, jeg derimot var ikke så veldig begeistret for hele greia. men hva kunne jeg gjøre da, lå jo naken under dyna mæ lillebroren hennes ved siden av og prøvde så godt som mulig å skjerme han fra noe han slettes ikke ville se eller vite.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Eg har ikkje hatt sex sjølv, men opplevde ein gong då eg satt på eit venterom for å vente på bussen heim frå byen at ei jente kom inn,,,, begynnte å skrike "THOMAS(trur eg namnet var)!! KOR F*** ER DU??" også sparka ho hardt i alle toalettdørene, også åpna ein fyr litt opp dei eine døra, og ho berre skubba den vidare opp,, gjekk inn og smelte den igjen. Kvapp skikklig når ho begynnte å skrike og sparka nesten ned dørene :o Men eg veit ikkje akkurat kva som gjekk føre seg der inne, men dei hadde i alle fall ikkje komt ut att då bussen min gjekk 15 min seinare

Lenke til kommentar

Både jeg og x-dama er klatrere, så tenkte vi bare skulle prøve ut i en fjellvegg^^ Er jo morro når man tester nye ting da.

Har vel vært borte i det meste ja. Skaper mer spenning.

Kan vel også nevne bassenget til en kompis, trampoline, i bil, på en benk i oslo (lite skjørt på dama da).

Morro skal man ha det :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...