Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor er den rareste plassen du har hatt sex?


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På fryseren tenker jeg mens det var folk hjemme ;)

9111920[/snapback]

Stakkars den som lå nederst...? Kaldt? :p

9137635[/snapback]

 

hehe tror det gikk fint vi var godt varma opp fra før av ;)

Det merkeligste var at det var et gigantisk speil på en hel vegg i rommet.

Lenke til kommentar

Det må være på balkongen (toppetg./3.etg.) foran et helt boligbyggerlag (2-3 blokker med vinduer mot min balkong -> mye innsyn). Tror (håper) ikke jeg/vi ble oppdaget, men en skal aldri si aldri med de eldre naboene som pleier å sitte med kikkerten sin. Det var litt kaldt, og følelsen av at kanskje jeg hadde et par kikkerter på meg var faktisk ikke så pirrende som jeg hadde trodd... ei heller det faktum at mine foreldre bodde i den ene blokken. :ermm:

 

Ellers så hadde jeg meg med eksen på stranda (dvs. i vannet) i Phuket i Thailand, 10-20m unna folk. For å si det på en pen måte, det tok litt tid før jeg gikk opp igjen... altså mye svømmehud på meg den dagen. Ingen kjempeopplevelse i vannet akkurat. :dontgetit:

 

I bilen har det skjedd et par ganger... Litt skummelt å drive med lugubre aktiviteter mens man kjører, men det var lite traffikert og jeg fant fort ut at man faktisk kjører saktere når man mister konsentrasjonen. Den ene gangen endte vi til slutt opp på jordet til en stakkars bonde. Vi klarte ikke vente til vi kom hjem, og tok en sidevei. Alt for mye insekter/småkryp til at det ble noe suksess. Tror faktisk jeg oppdaget 2-3 nye insektsarter den dagen, men er ikke helt sikker. :hmm:

 

Dusjen, stuen, kjøkkenet er også artige variasjoner, om kanskje ikke så "rare". Ellers så er jeg vel ikke så veldig opptatt av å gjøre det "offentlig"... men enkelte ganger bare skjer det. :innocent:

Endret av JohnnyKnoxwille
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...