Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Har ikke hatt så mye wacky sex ass, men på toalettet hos en venninne på 17-mai i BUNAD var ganske sprøtt Det var den gangen på Smart Hotell i Forus også Må man så må man :!: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Eh, i sofaen til frøkna. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 I en mann. Dere krøp inn bakdøra? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 "Hei, jeg har hatt sex i en mann." Jeg for min del synes det høres litt.....suspekt ut. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ok, tydeligvis ingen som har sett Boat Trip. It was a joke. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ok, tydeligvis ingen som har sett Boat Trip. It was a joke. Boattrip er en artig film... Beste homokomedien jeg har sett .... Mange syke steder her ja... Har egentlig ikke noen slik erfaring, så jeg kan ikke utale meg Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 I Bergen.. Hmm... Jeg så den komme. Jeg har hatt sex i Bergen opptil flere ganger, såh... Jeg er vel rimelig ekstrem. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 buss og prøverom blir vel det mest rare... men er jo tidligare sagt så.. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 - I forsetet på en budbil, i bunad, kvelden etter 17.mai. - Bak en fabrikk ... søndag vel å merke. - På hytta, men 8 andre sovende på samme LILLE rom. - På x-antall offentlige steder i bil om natta når jeg tenker etter- - På sofaen hos dama på nyttårsaften mens foreldra gikk ut for å fyre opp smakebit-raketter til lillesøsknene... den var stygg, men moro. Haha, nå begynte jeg og tenke etter - og kan si med en gang at jeg ikke har vært mye standard opp igjennom tidene. Får håpe det ikke roer seg da - sommern kommer jo. Pervers tråd btw. *kose* Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Til alle dere som har sex i busser og andre offentlige steder, der det pleier å være mye folk.. Skulle ikke noen merke det? Bussjåføren f.eks? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Det er vel poenget da..den ekstra sitringa med å kanskje bli tatt. Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 det var vell i kloaksystemet jeg følte at noen titta på oss men vi så ikke noen MERKLIGhvem kunne det vært Lenke til kommentar
Fjellape Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Ok, tydeligvis ingen som har sett Boat Trip. It was a joke. Boattrip er en artig film... Beste homokomedien jeg har sett .... Mange syke steder her ja... Har egentlig ikke noen slik erfaring, så jeg kan ikke utale meg må si meg enig med deg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Er det bare jeg som ikke har hatt sex på offentlige og andre rare steder? Jeg foretrekker liksom å holde meg innenfor husets fire vegger jeg da.. men jeg er kanskje litt sær? Jeg rotet med en fyr ute i en skog en gang, men det var liksom ikke noe gøy å stå der full av rusk og barnåler. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Vil ikke anbefale romantisk elskov på sandstrand. Du kan ende opp med sviende sandkorn på de rareste steder. Sand under forhuden er ikke noe digg i det hele tatt. Utendørssex en sommerkveld er også temmelig oppskrytt. Myggen spiser opp rompa di. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Ja, faen så mygg det var i skogen Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Vil ikke anbefale romantisk elskov på sandstrand. Du kan ende opp med sviende sandkorn på de rareste steder. Sand under forhuden er ikke noe digg i det hele tatt. Utendørssex en sommerkveld er også temmelig oppskrytt. Myggen spiser opp rompa di. Ja du vet selv hvor rett du har, og jeg er enig. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Det er nok ting som kun passer seg i film Henholdsvis Hollywood-filmer og svenske smalfilmer. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Er det bare jeg som ikke har hatt sex på offentlige og andre rare steder? Nope. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg