Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor er den rareste plassen du har hatt sex?


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kirkegårder er det eneste stedet de døde skal få ligge i fred. Jeg syntes det er repektløst å ha sex der uansett om det er over en gravstein eller på en benk.

 

Vil du ha spenning, gå og lek på motorveien. :)

8473468[/snapback]

Jeg er uenig... Jeg tror på noe om energi mellom mennesker og sjeler og sånn. Hvordan kan man oppnå mer ennergi og dermed mer seksuell-opplevelse enn på en kirkgård der man opplever energien til alle de som har vært der før?

 

Er ikke snakk om mangel på respekt men muligheten til å oppleve den energi de som har vært der før har gitt fra seg. Min mest erotiske opplevelse har vært i en eldgammel kryptkirke...

Lenke til kommentar

Tror ikke personer som velger å ha sex på en kirkegård gjør det for å fornærme noen i utgangspunktet. Men folk må jo likevel skjønne at det kan virke veldig støtende vist man tenker litt mer over det. Kan jo bare tenke meg et par humpende hvor min sønn, datters grav hadde ligget. Nei uff, hadde blitt mektige såret og sint vist jeg hadde funnet ut at noe slikt hadde skjedd. Det skal ikke være en jobb for dem som passer på gravene og fjerne brukte kondomer. Det handler om å ha en smuuuule respekt for de avdøde og deres familier. Sex og en plass dekket av døde er etter min mening ikke noe som skal slåes sammen. Det er bare fordi det er så sykt i seg selv at det har blitt en klisje. Er man normalt tenkende oppsøker man ikke kirkegårder for å ha seg med kjæresten. Er tusen andre steder man kan gjøre det uten å være respektløs og sårende.

Lenke til kommentar
Crazykimmi: Tror du at energien fra deres liv blir igjen når de går videre? Det tror jeg. Hva er så galt i at noen kan dra nytte av den energien?

8482030[/snapback]

 

Det må være noe av det dummeste jeg har hørt. Det handler ikke om sjeler eller energier. Spørr moren til den sønnen du humper oppå om det er ok du bruker hans energier til å knulle damen din og jeg tviler hun vil si " ja det var flott du". Det handler om respekt. Man har ikke sex på en kirkegård. Man kunne likegått tråkket på de avdødes familie å.

Lenke til kommentar
Crazykimmi: Tror du at energien fra deres liv blir igjen når de går videre? Det tror jeg. Hva er så galt i at noen kan dra nytte av den energien?

8482030[/snapback]

 

Det må være noe av det dummeste jeg har hørt. Det handler ikke om sjeler eller energier. Spørr moren til den sønnen du humper oppå om det er ok du bruker hans energier til å knulle damen din og jeg tviler hun vil si " ja det var flott du". Det handler om respekt. Man har ikke sex på en kirkegård. Man kunne likegått tråkket på de avdødes familie å.

8482041[/snapback]

Godt det er lov å være uenig i dette landet... Jeg har min tro og du har din. Tror ikke jeg noen gang har vanæret dine forfedre btw... ;)

Lenke til kommentar
På toppen av skaugums åsen med innsyn rett i hagen til kongen. ble også ferska av en turgåer samtidig. med kikkert kunne vel hele asker og bærum sett oss :D

 

Det var helt "Konge"  :D

8482286[/snapback]

 

Haha fin natur der oppe ja!

Men finnes jo shnålere steder å ha seg ^^,

Turgåern fikk vell litt av et syn.

Lenke til kommentar
Det må være noe av det dummeste jeg har hørt. Det handler ikke om sjeler eller energier. Spørr moren til den sønnen du humper oppå om det er ok du bruker hans energier til å knulle damen din og jeg tviler hun vil si " ja det var flott du". Det handler om respekt. Man har ikke sex på en kirkegård. Man kunne likegått tråkket på de avdødes familie å.

8482041[/snapback]

Bra skrevet. :)

 

Nei, hele sex-på-kirkegården-yay greia provoserer meg bare. Folk kan godt være uenige, men jeg syntes det ikke er annet enn respektløst. Lov å være uenig.

Lenke til kommentar

rareste plassen på nok være på klasserommet i 9-ende klasse.

det var en solfylt dag, og alle elevene var ute i sola. da fant jeg og medeleven ut av vi skulle prøve noe nytt, så vi låste døra og satte i gang.

 

ellers glemmer jeg nok ikke den gangen vi skulle gjøre det i bilen til pappa midt på natta. vi glemte helt tida, og plutselig kommer pappa inn i garasjen for å kjøre bil til jobben. vi prøvde å gjemme oss ved å dukke ned, men han syns det lukta noe rart, og hørte pust, så kan skjønte fort at vi lå baki der.

heldigvis tok han det hele med et smil :!: :!:

Lenke til kommentar
rareste plassen på nok være på klasserommet i 9-ende klasse.

det var en solfylt dag, og alle elevene var ute i sola. da fant jeg og medeleven ut av vi skulle prøve noe nytt, så vi låste døra og satte i gang.

 

ellers glemmer jeg nok ikke den gangen vi skulle gjøre det i bilen til pappa midt på natta. vi glemte helt tida, og plutselig kommer pappa inn i garasjen for å kjøre bil til jobben. vi prøvde å gjemme oss ved å dukke ned, men han syns det lukta noe rart, og hørte pust,  så kan skjønte fort at vi lå baki der.

heldigvis tok han det hele med et smil  :!:  :!:

8484101[/snapback]

 

Hadde jeg blitt "tatt på fersken" av faren min slik, hadde det ikke vært noe smil.

Godt jeg har egen bil :innocent:

Lenke til kommentar

Oppetter stuedøra til en kamerat mens han slo i døra og ville inn i stua si.

 

På stuebordet hans litt senere...

 

I dobbeltseng mens de andre i rommet var opptatt med filmen på TV.

 

I tjuvlånt dobbeltseng mens en kompis hadde seg med venninna i den andre tjuvlånte dobbeltsenga i naborommet. Ble litt fliring og prating sånn mellom rommene. Eiern av sengene var den som ikke fikk seg noe, var litt småsur dagen etter. Kanskje ikke så rart, var jo til og med hans bursdagsfest.

 

I dobbeltseng med vennepar ved siden, også i full gang.

 

Fikk blowjob i bil. Stikkord: Lyskryss, måtte stoppe ved siden av en lastebil med åpent vindu...

 

Div. blowjobs mens jeg prøvde å prate i tlf med folk.

 

På fremmed hyttetrapp, humpa rundt hjørnet med buksa på anklene da eierne kom...

 

I dobbeltseng, 30 min etter vi møttes for første gang. (avtalte på åpen chat at vi skulle møtes for sex. (Jeg var host/admin/moderator)

 

Mine venner er heldigvis slik at ingen gidder å prate om det engang om jeg og fruen sier "vi stikker på soverommet (vårt) og tar en kjapp en, er tilbake om 15min."

 

Må vel se om jeg kan få med sykkel "in the mix" en gang... :p

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_dissi_*

ehm.. har vel egentlig ikke prøvd ut så mye sånt... mest bare forskjellige steder rundt i huset:P

men har onanert kjæresten på kino og sugd og onanert han på t-bane... var en som reiste seg opp og så oss nesten. rakk akkurat og få opp hodet før han snudde seg... det var opphissende det.. haha.

 

men har lyst til å gjøre det på flere "rare"/spennende steder... får håpe den tid kommer også:p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...