orjanmen Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 *Pirbadet. *Helt framme ved Scenen på en rockekonsert *I en busk på skoleplassen i ett friminutt! Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 På bussen... 3447547[/snapback] er det mulig å ha sex på bussen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 På bussen... 3447547[/snapback] er det mulig å ha sex på bussen? 7824566[/snapback] Jepp går fint det... Helt bakerst en sen lørdagsnatt etter en fuktig kveld på byen hehe Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Eneste "rare" stedet jeg har hatt sex på utenom hjemme i sofa eller seng, må være på do under en Tømmermenn konsert. Fikk ikke så mye med meg av den konserten akkurat. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hehe, synd for deg. tømmermenn er dritbra ;D Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hehe, synd for deg. tømmermenn er dritbra ;D 7828775[/snapback] Jeg vet. Men sexen var digg og det var goddisen etterpå også. Altså i bunn og grunn var det verdt det. Lenke til kommentar
sugah Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 den rareste plassen jeg kommer på nå,må være i vannet ved brygga til besteforeldrene til kjæresten min ellers så har jeg hatt sex på do mens en venn har sto utafor å banka på og sa at han ville inn. :!: Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Rareste stedet jeg har hatt det, var i dag, på t-banen.. Bakkerst i bakkerste vogn.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Rareste stedet jeg har hatt det, var i dag, på t-banen.. Bakkerst i bakkerste vogn.. 7828887[/snapback] Offentlig sex er jo litt da... Faren for å bli ferska gjør det en del mer spennende hehe Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Rareste stedet jeg har hatt det, var i dag, på t-banen.. Bakkerst i bakkerste vogn.. 7828887[/snapback] Offentlig sex er jo litt da... Faren for å bli ferska gjør det en del mer spennende hehe 7828895[/snapback] Det som gjør det spennende... Er jo absolutt verdt det.. Litt krydder i hverdagen.. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) På sofaen hos noen folk der kjæresten min var barnevakt Uti skogen (Spiraltoppen), rett utenfor et "stup" (Der det var en gangsti med masse orienteringsfolk nedenfor.. Gjett hvem som måtte vise seg frem litt ) Oralsex i prøverommet til H&M i KarlJ.gt.. Hyttetur.. vegg i vegg mot muttern som satt ute i stua.. Høylytt sex i telt på campingplass :-D nå kan det også nevnes at første gang jeg møtte svigermor, sto jeg i boxer'n på kjøkkenet hennes.... Heldigvis fikk kjæresten min (som også bare hadde boxer på seg) jagd henne bort.. Endret 13. februar 2007 av Melkekartong Lenke til kommentar
Camel0n Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Ja...rareste plassen man har hatt sex... må vel bli på handicap dassen på en ferge fikk mange rare blikk da vi kom ut derfra :!: Så er jo i bil en god gammel slager...(rundt om kring i nord-norge) Oppå en sentrifugerende vaskemaskin, ikke til å anbefales på hyblel/kombi maskinene . så har jeg hatt meg på diverse dass rundt om kring.. Hjemme i senga (utrolig hva man kan finne på i den :!: ) Litt avsides fra en vei, på bilpanseret en sen høstkveld I en lavvo 3 mil på fjellet, med 5-6 andre sovende rundt oss...hehe I telt på diverse turer... (koselig) I dusjen og på badet på hybelhuset jeg bodde på (deles med 6 andre). På badegulvet, på kjøkkenet, stua...ja rund om kring i huset. Er ikke viktig hvor man har sex, bare det er med noen man er glad i /elsker Lenke til kommentar
orjanmen Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Er ikke viktig hvor man har sex, bare det er med noen man er glad i /elsker 7930963[/snapback] Uenig. Det er ikke så viktig hvor man har sex, bare man har det =D Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 I en stige. Er ikke kødd engang. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 I en stige. Er ikke kødd engang. 7936775[/snapback] Hvordan foretok det seg? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Tja, stående spoon, kan du si. Caught in the moment. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Tja, stående spoon, kan du si. Caught in the moment. 7940592[/snapback] OOpppps, hehe... Kjedelig situasjon! Merkelig nok har jeg ikke hatt de aller største flausene, for å si det slik.. Klager ikke på det, egentlig! Lenke til kommentar
Finn-Willy Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Har en venninne som hadde seg med en kar oppi et stilas etter byn. Selv kan eg kun skimte med trappeinngangen på baksiden til nasjonalteateret. Også en heis i et gamlehjem (tror det var gamlehjem, var ihvertfall gamle de som kom inn i heisen etterpå), vektje kas som er rarest. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg er glad jeg ikke er sånn for å si det sånn.. Hvis han som spilte Playstation hadde vært med, hadde det jo vært noe annet, men han satt jo bare der og spilte og var ekkel.. hadde aldri klart å konsentrere meg om sexen mens jeg visste bestekompisen til typen satt i enden av sengen. Lurer på om han konsentrerte seg om Playstation. Kanskje han gikk til de mørkeste områdene i spillet og så på speiling i skjermen? 3583952[/snapback] eller kanskje han ronka ut hele lakenet :!: Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) eller kanskje han ronka ut hele lakenet :!: 7973087[/snapback] Ja! HEHE_LOL Endret 18. februar 2007 av J@cob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg